  • 31. Data: 2012-12-25 05:59:49
    Temat: Re: Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" 50d883cf$0$1231$6...@n...neostrada.pl

    > No tak, ty o bredzeniu wiesz wszystko :-)

    Od paru lat nie płacę na Kościół rzymskokatolicki?
    Na żaden poza swoim własnym, którego jestem stuprocentową
    częścią. Ostatnim datkiem na Kościoły obce są filmy/klisze
    przesłane Sebastianowi Frostowi. Później odnotować można
    już tylko 2 złote na pobliskich muzułmanów, ale to akurat
    za przewodnika, nie za darmo. :)

    brednia ż I, DCMs. ~ni; lm D. ~ni

    zwykle w lm <<bzdury, niedorzeczności>>

    Niestworzone, wierutne brednie.
    Mówić, opowiadać brednie.

    Kiedyś płaciłem hojnie na KRK i mniej
    hojnie na inne Kościoły. Teraz nie płacę.

    Zatem Ty kłamiesz, piszesz nieprawdę, coś,
    co nie ma pokrycia w faktach -- bredzisz. :)

    -=-

    Mam też ofiarodawców, którzy wpłacili na mój Kościół.
    Na razie to małe datki, ale zawsze coś. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'