  • 31. Data: 2012-10-18 23:05:52
    Temat: Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 20:07:37 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Ale jesli ma polskie konto to i tak wyplacic bedzie mogl tylko PLN,
    > czyli walutowe konto nic tu nie pomoze.

    Nie dam za to głowy, bo nigdy nie wypłacałem z PP na swoje konto w
    Polsce, ale w PP jest możliwość wybrania "waluty podstawowej" i tę
    walutę przy każdej transakcji można zmieniać (a przynajmniej tak było,
    gdy z PP korzystałem ostatni raz).
    Sądzę, że jeśli jako "walutę podstawową" ustawi sobie USD, a następnie
    zleci przelew określonej kwoty w USD na swoje konto w PL, to ta kwota
    powinna zostać pobrana z posiadanych USD, oczywiście jeśli ich będzie
    wystarczająca ilość.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 32. Data: 2012-10-18 23:06:39
    Temat: Re: OT - (kodowanie) Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Wygląda dobrze, 8859-2 nie ma po prostu symbolu "euro". Jeśli jakiś
    > czytnik ma z tym problemy, to jest wadliwy. BTW przy odpowiadaniu
    > czytnik może zamienić 8859-16 na 8859-2 jeśli nie ma tam już znaku
    > "euro" (dokładne zestawy znaków można łatwo znaleźć w sieci).

    jak przeanalizujez to zobaczysz, ze pierwszy post był w utf-8, odpowiedz
    (chris94) w 8859-16 i kazdy nastepny odpowiadał w 8859-16 z wyjatkiem
    MarekZ, ktory z tego co widze zamienil 8859-16 na 8859-2 ale robiąc
    krzaczki.

  • 33. Data: 2012-10-22 21:20:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

> [...]
    > odpowiedz (chris94) w 8859-16 i kazdy nastepny odpowiadał w 8859-16 z
    > wyjatkiem MarekZ, ktory z tego co widze zamienil 8859-16 na 8859-2 ale

    MarekZ zepsuł :-)
    Ale zestawy znaków były sensowne, mógł nie zepsuć.
    --
    Krzysztof Halasa