  • 21. Data: 2012-10-18 20:58:44
    Temat: Re: OT - (kodowanie) Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-18 20:50, witek pisze:

    >> Czary z mleka?
    >>

    > no czary

    Musiałby się jakiś specjalista chyba włączyć...

    > Jeśli nadawca w US jest ...

    Ten był z innego kompa, mogło coś-tam być nieco inaczej ustawione, choć
    mało prawdopodobne, bo to ja ustawiałem, w tej chwili nie mam do tego
    kompa dostępu.

    > Się wtrącę i uzupełnię ....

    > Chyba u Ciebie ...

    A te dwa są z tego samego kompa, z tego samego Thunderbirda.

    No to ja widocznie jestem z innej planety...

    > plywasz
    czasami... :)

    A może, przy ściąganiu posta z serwera nntp jakieś "cuda" się dzieją?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 22. Data: 2012-10-18 20:59:18
    Temat: Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Ale w odpowiedzi z 20:51 (bezpośrednio na post SQLwiela, bez mojego
    > pośrednictwa), krzaczków nie widzę. czyli zagadka w większej części
    > rozwiązana (u siebie muszę coś zmienić).

    szukaj ustawien kodowania dla wiadomosci przychodzących.
    pewnie wymuszasz dekodowanie w ISO.

  • 23. Data: 2012-10-18 21:05:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

    > A te dwa są z tego samego kompa, z tego samego Thunderbirda.
    >
    > No to ja widocznie jestem z innej planety...

    Nie. z Ziemi.

    Ale odpisywales na post neoniusza, , tkory odpowiadal na post Chris94,
    ktory posłał go w ISO -16, wiec thunderbird automatycznie takie
    kodowanie zostawił dalej i w takim posłał odpowiedź.

    zobacz ze caly watek od chris94 jest wlasnie w takim kodowaniu, a skopał
    go dopiero MarekZ przerabiajac go na ISO -2 i wrzucajac krzaki.

  • 24. Data: 2012-10-18 21:07:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Sam już nie pamiętam. Wydawało mi się, że wysyłam w ISO a czytam w
    > deklarowanym (także w UTF). Pozostaje mi posprawdzać czy na pewno, ale
    > raczej tak mam.

    to sprawdz jeszcze, albo zmien, zebys wysylal odpowiedzi w takim samym
    kodowaniu jak post na ktory odpowiadasz i nie forsował zmiany na ISO-2.

  • 25. Data: 2012-10-18 21:11:37
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-18 21:05, witek pisze:

    > zobacz ze caly watek od chris94 jest wlasnie w takim kodowaniu, a skopał
    > go dopiero MarekZ przerabiajac go na ISO -2 i wrzucajac krzaki.

    A gdzie i jak mam zobaczyć source całego wątku?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 26. Data: 2012-10-18 21:12:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Jeśli nadawca w US jest "mało wprawiony", dotychczas wysyłał banknot w
    kopercie, ma KK, a odbiorca w PL ma "zwykłe" konto na PayPal (nie jest
    notorycznym sprzedawcą), (jeśli to w czymś pomoże), ma konto w EUR, nie ma
    w $ -
    - to jak najwygodniej?

    Dobra, już się chyba poprawiłem. I przy okazji w ogóle zmieniłem swoje
    wychodzące kodowanie na UTF. I właśnie sobie sprawdzam czy zadziała.

  • 27. Data: 2012-10-18 21:39:32
    Temat: OT [nadal, kodowanie...] Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-18 21:12, MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Dobra, już się chyba poprawiłem. I przy okazji w ogóle zmieniłem swoje
    > wychodzące kodowanie na UTF. I właśnie sobie sprawdzam czy zadziała.

    Jeśli o mnie chodzi, to jest OK. Ale nie chce mi się sprawdzać
    co-jak-i-gdzie mam poustawiane. Wybaczcie.

    Jak się komuś chce, to niech zajrzy to tego wątku przez
    groups.google.pl, a pewno się zdziwi...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 28. Data: 2012-10-18 21:42:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

    > A gdzie i jak mam zobaczyć source całego wątku?

    W thunderbird?

    Ctrl-U, po kolei na kazdej wiadomosci poczynajac od pierwszej. :)

    twoj pierwszy post byl w utf-8, chris94 przerobil go na iso -16 i
    dalej juz tak szlo dpoki MarekZ nie zrobil z niego iso -2 i skrzaczył.

  • 29. Data: 2012-10-18 21:45:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > Dobra, już się chyba poprawiłem. I przy okazji w ogóle zmieniłem swoje
    > wychodzące kodowanie na UTF. I właśnie sobie sprawdzam czy zadziała.

    odpisz jeszcze raz na drugi post SQLwiel, ten co sie zaczyna od "się
    wtrącę" i zobacz co ci wyszlo.

  • 30. Data: 2012-10-18 22:07:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Jeśli nadawca w US jest ...

    > Się wtrącę i uzupełnię ....

    > Chyba u Ciebie ...

    Wygląda dobrze, 8859-2 nie ma po prostu symbolu "euro". Jeśli jakiś
    czytnik ma z tym problemy, to jest wadliwy. BTW przy odpowiadaniu
    czytnik może zamienić 8859-16 na 8859-2 jeśli nie ma tam już znaku
    "euro" (dokładne zestawy znaków można łatwo znaleźć w sieci).
    --
    Krzysztof Halasa