  • 1. Data: 2010-03-15 11:53:45
    Temat: Drozapol
    Od: "Norman" <n...@x...vp.pl>

    Witam grupowiczów,

    Przyznam sie, ze dluzszy czas nie obserwowalem gieldy ale mam jeszcze troche
    kiedys kupionego Drozapolu i dzisiejszy ruch troche mnie zaskoczyl.
    Orientuje sie ktos skad ta zabawa?

    Pozdr.
    J.

  • 2. Data: 2010-03-15 13:39:13
    Temat: Re: Drozapol
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > Przyznam sie, ze dluzszy czas nie obserwowalem gieldy ale mam jeszcze
    > troche kiedys kupionego Drozapolu i dzisiejszy ruch troche mnie
    > zaskoczyl. Orientuje sie ktos skad ta zabawa?

    Najwyraźniej rynek uznał, że spółka jest niedowartościowana. Ponadto
    wykres wygląda całkiem nieźle. Kto wie czy nie szykuje się większa hossa
    na DPL...

    Pzdr.
    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-03-15 19:30:12
    Od: Mick <c...@p...onet.pl>

    On 15 Mar, 14:39, mwojc <m...@j...pl> wrote:

    > Najwyraźniej rynek uznał, że spółka jest niedowartościowana. Ponadto
    > wykres wygląda całkiem nieźle. Kto wie czy nie szykuje się większa hossa
> [...]

    Trupy wstają więc zbliża się korekta ... ot co

  • 4. Data: 2010-03-15 19:31:02
    Od: Mick <c...@p...onet.pl>

    > Najwyraźniej rynek uznał, że spółka jest niedowartościowana. Ponadto
    > wykres wygląda całkiem nieźle. Kto wie czy nie szykuje się większa hossa
> [...]

    Trupy wstają więc zbliża sie korekta .... ot co

  • 5. Data: 2010-03-15 20:27:58
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > Trupy wstają więc zbliża sie korekta .... ot co

    Tymczasem można zarobić...

    Pzdr,
    --
    Marek