  • 1. Data: 2010-03-15 15:53:56
    Temat: Telestrada - bardzo ciekawa spółka
    Od: "head" <a...@p...onet.pl>

    Myślę, że jest to jeszcze bardzo niedoceniona spółka, ale wkrótce się to zmieni.

    wskaźniki:
    c/wk 1,38
    c/z 9,2

    1. sprzedaż lub zamiana nieruchomości za 1,5 mln zł (nabyta za 935 tys. zł)
    2. Infotel zaczął generować zyski (w 2009r. strata 30 tys. zł.; prognoza to
    kilkaset tys. zł zysku w 2010r.)
    3. podanie prognoz przychodów i zysku na 2010r. w Marcu
    4. ewentualne plany przejścia na rynek podstawowy GPW (bez emisji akcji)

  • 2. Data: 2010-03-15 16:36:17
    Temat: Re: Telestrada - bardzo ciekawa spółka
    Od: cos <c...@g...pl>

    W dniu 2010-03-15 16:53, head pisze:

> [...]
    > 3. podanie prognoz przychodów i zysku na 2010r. w Marcu
    > 4. ewentualne plany przejścia na rynek podstawowy GPW (bez emisji akcji)

    bajzel w multimo...

  • 3. Data: 2010-03-15 17:20:16
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "head" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > c/wk 1,38
    > c/z 9,2
    >

    > 1. sprzedaż lub zamiana nieruchomości za 1,5 mln zł (nabyta za 935 tys.

    Co w tym ciekawgo, że się wyprzedaje?
    No jesli handluje nieruchomościami, to przepraszam (ale i tak częściowo, bo
    słaby vol = 1 sztuka).

    > 2. Infotel zaczął generować zyski (w 2009r. strata 30 tys. zł.; prognoza
    > kilkaset tys. zł zysku w 2010r.)

    To warzywniak?????????

    > 3. podanie prognoz przychodów i zysku na 2010r. w Marcu

    Tego nie czaje, jasniej proszę.

    > 4. ewentualne plany przejścia na rynek podstawowy GPW (bez emisji akcji)

    To rozumiem, kazdy chce darmowy kredyt więc jaka w tym chwała.

  • 4. Data: 2010-03-15 17:26:37
    Od: "head" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To warzywniak?????????

    > Tego nie czaje, jasniej proszę.

    > To rozumiem, kazdy chce darmowy kredyt więc jaka w tym chwała.

    1. jesli spolka z branzy telekom kupuje od syndyka lokal za 935 tys. zl a
    sprzedaje za 1,5 mln zł to nie oznacza, ze sie wyprzedaje

    2. infotel to tylko spolka zalezna, a poza tym pisze tylko o zysku netto a nie o
    przychodach, wiec nie jestes w stanie stwierdzic czy to warzywniak.

    3. niewiele spolek podaje prognozy

    4. co ma przejscie na gpw do darmowego kredytu?

    p.s. jesli nie masz pojecia o rynku kapitalowym to lepiej nic nie pisz.
    pozdrawiam