  • 1. Data: 2009-02-21 20:19:08
    Temat: Duńczycy też psuli złotówkę
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,6303704,_
    Dz___Dunczycy_tez_psuli_z
    lotowke.html

    Zacytowałem tytuł, bo brakuje mi dyskusji na ten temat na forum giełdowym.
    Chciałbym, żeby mi to ktoś łopatologicznie wytłumaczył, bo bez tego uważam
    że jest to totalna sieczka i to na pewno nie banki osłabiają złotówkę, ale
    taka właśnie sieczka oraz &#8222;interwencje&#8221;, jakoś dziwnie zsynchronizowane z

    całą inną medialną sieczką.
    Dlaczego poważni inwestorzy (jakimi zapewne jesteście) nie protestują na
    takie stwierdzenia, że inny inwestor coś psuje. Jeżeli mam narzędzia i one
    mi powiedziały, że polska gospodarka osłabia się, to będę grał na jej
    wzmocnienie, bo chcę stracić?

    kc

  • 2. Data: 2009-02-21 20:34:03
    Temat: Re: Duńczycy też psuli złotówkę
    Od: " Do Dietera" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    Nie czytałem twoich prognoz, ale z dyskusji tu prowadzonej rozumiem, że
    przewidziałeś górkę naszej waluty. Oskarżam cię o osłabianie złotówki!

    kc

  • 3. Data: 2009-02-21 20:53:41
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Dlaczego poważni inwestorzy (jakimi zapewne jesteście)

    Nie wiem, jak inni, ale ja nie jestem poważnym inwestorem. Jestem
    zwykłym ciułaczem, który czasem coś pogra.

    Tych poważnych inwestorów poszukaj w Tel Awiwie ;) (ew. w
    polskojęzycznych mediach)

    J.

  • 4. Data: 2009-02-21 21:07:36
    Temat: Re: Duńczycy też psuli złotówk
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No, przykra sprawa po maxie, sorry. Zyd powiedzial, ze odpuszcza juz atak na
    PLN, to na pewno odpusci:)

    D.

  • 5. Data: 2009-02-21 21:30:51
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    Ten tytuł też jest dobry: "Los złotego w rękach Prawa i Sprawiedliwości" -
    onet.pl,

    Boże, gdzie ja żyję, znowu wina PiS-u. A kto przebierał nóżkami, żeby jak
    najszybciej dorwać się do władzy? Obrońcy PO, bronicie przegranej sprawy, ta
    opcja od początku oparta jest na kłamstwie.

    kc