  • 1. Data: 2009-02-21 22:05:29
    Temat: Aloha. Czy jest ktoś S.
    Od: macieks <m...@g...com>

    Odnoszę wrażenie, że wszyscy kupują akcje na grupie i futrafighterzy
    obstawiają wzrosty.
    Czy jestem osamotniony na spadki? Kurcze, aż się boję że zostanę sam :)

  • 2. Data: 2009-02-21 22:09:37
    Temat: Re: Aloha. Czy jest ktoś S.
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    macieks <m...@g...com> napisał(a):
    Nic się nie bój. Zobacz jaki jest LOP. Wiesz ile z tego jest S?

    kc

  • 3. Data: 2009-02-21 22:39:46
    Od: macieks <m...@g...com>

    > Nic się nie bój. Zobacz jaki jest LOP. Wiesz ile z tego jest S?
    >
    > kc

    Będę strzelał: 50,0000%
    Chodzi mi o to, że dużo na grupie jest polityki, wizjonerstwa,
    inwektyw.
    A mało gadki o konkretach.
    Zacznę to co poruszałem na innych forach, ale bez odzewu.
    Piątek:
    1. Wyszedł duży S, bo mu wystarczy zysku, wychodzi tu i teraz.
    2. S spodziewa się odbicia w USA.

    I się z ciekawości pytam, jak to widzą panie i panowie :)

  • 4. Data: 2009-02-21 22:45:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jesli styczen nie zadzialal jako dolek, to bylbym teraz ostrozny z lapaniem
    longow.

    D.

  • 5. Data: 2009-02-21 23:25:30
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

> [...]
    > 2. S spodziewa się odbicia w USA.
    >
    > I się z ciekawości pytam, jak to widzą panie i panowie :)

    Ja to widzę tak ...
    --
    Marek

  • 6. Data: 2009-02-22 10:45:25
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Odnoszę wrażenie, że wszyscy kupują akcje na grupie i futrafighterzy
    obstawiają wzrosty.
    Czy jestem osamotniony na spadki? Kurcze, aż się boję że zostanę sam :)

    Ale powiedz czego sie boisz........
    że brałęs S za nisko....... i siedzisz na minie...
    bo widziales co sie działo w piątek że ktos jednak jest z kasą......
    niedługo bedzie akcja że Ci sie az jaja spocą.....
    ale pewnie jestes zarobiony bo długo juz spada......
    wiec Ciebie to pewnie nie dotyczy........

    pzdr
    DArs

  • 7. Data: 2009-02-22 12:19:50
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 22 Lut, 11:45, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > niedługo bedzie akcja że Ci sie az jaja spocą.....
    > ale pewnie jestes zarobiony bo długo juz spada......
    > wiec Ciebie to pewnie nie dotyczy........

    "Kurcze, aż się boję że zostanę sam :)" to raczej było stwierdzenie,
    z :) na końcu.
    Bynajmniej nie jest to lęk o pozycje :)

    Spytam inaczej. Dlaczego sądzicie, że wzrośnie? Że to jest ten
    właściwy dołek? Dlaczego kupiliście?
    Przy nowych minimach DJ, przy odbiciu SP500 od minimum close z
    20.11.2008 zaledwie o 1%. ADX konkretnie pokazuje rosnący trend
    spadkowy

  • 8. Data: 2009-02-22 12:37:00
    Od: macieks <m...@g...com>

    rosnący trend spadkowy

    śjakoś to głupkowato się napisało :)
    może kawa na kaca pomoże

  • 9. Data: 2009-02-23 13:29:42
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    > Piątek:
    > 1. Wyszedł duży S, bo mu wystarczy zysku, wychodzi tu i teraz.
    > 2. S spodziewa się odbicia w USA.
    >
    > I się z ciekawości pytam, jak to widzą panie i panowie :)

    No ja przewiduję up, alenie wiem czy w tym tygodniu.