  • 31. Data: 2004-12-18 20:02:39
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Wiesz? To zdradz termin wprowadzenia zmian i bedziemy wiedziec juz. A ja
    > sie wtedy bede mogl zapytac u zrodel, czy sa planowane w tym terminie
    > jakies zmiany.

    > Wolumen i liczba transkacji przeprowadzanaych w mBanku pokazuje, ze
    > wprowadzenie oplaty za przelew 1 zl - przyniosloby znaczace wplywy.
    > A biznes to biznes.

    Eeeee bez przesady. To juz przędzej obniża w inteligo niz podwyzsza w mBanku
    :) Konto jest nadal darmowe (i posiadanych przez nas informacji :) ) wyglada
    na to, ze nadal bedzie. Oferta jest dobra - pomimo opłat za przelewy. Za
    chwile bede kolejne ciekawe produkty (np. mMakler). Juz prędzej ogranicza
    ilosc bezprowizyjnych wypłat z bankomatów, wprowadza opłatę za kartę albo
    cos tym podobnego - zeby obniżyć koszty.

    Mnie sie wydaje jednak, ze mBank bedzie raczej agresywnie próbował
    wykorzystać baze klientów (cross-selling) niż podwyższać opłaty. Maja
    przecież sporo dobrych produktów..... Myślę, ze beda próbowali zawalczyć na
    rynku KK (+ zachęcać do transakcji bezgotówkowych).

    --
    W.

  • 32. Data: 2004-12-18 20:03:23
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Też wątpię, chociaż kto wie...
    Jesli cash back na KK będzie traktowany jak wypłata gotówki z bankomatu, to
    dla mnie ta usługa jest kolejnym kwiatkiem do kożucha.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 33. Data: 2004-12-18 22:38:59
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Sat, 18 Dec 2004 17:57:02 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:
    >Wolumen i liczba transkacji przeprowadzanaych w mBanku pokazuje, ze
    >wprowadzenie oplaty za przelew 1 zl - przyniosloby znaczace wplywy.
    >A biznes to biznes.

    A dlaczego nie widac nigdzie wykresow przyrostu depozytow z okresu od
    wprowadzenia oplat za przelewy do teraz. Mowilo sie wtedy, ze krzywa jesli nie
    spadnie to przynajmniej bedzie sie wyraznie wolniej wznosic przez jakis czas w
    porownaniu z okresem sprzed wprowadzenia oplat za przelewy. No i co, brak tych
    wykresow zdaje sie sugerowac, ze cos takiego moglo miec miejsce, stad tez bank
    nie chce tego publicznie ujawniac?

  • 34. Data: 2004-12-18 23:05:46
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > W Szwecji mój brat wybierał w supermarkecie gotówkę z KK - było
    > traktowane jako transakcja bezgotówkowa.
    > Nie bardzo widzę powód dlaczego u nas nie mogłoby tak być.

    Słusznie. Może kiedyś tak będzie. BPH ma już przecież przelewy z karty
    kredytowej, które są rozliczane jako transakcje bezgotówkowe co uważam za
    świetny pomysł.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 35. Data: 2004-12-18 23:46:18
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Słusznie. Może kiedyś tak będzie. BPH ma już przecież przelewy z karty
    > kredytowej, które są rozliczane jako transakcje bezgotówkowe co uważam za
    > świetny pomysł.

    Rzuć się linkiem, gdzie mogę coś więcej poczytać o tym, albo opowiedz o
    swoich doświadczeniach.

    dzięki

    siemka

  • 36. Data: 2004-12-19 01:11:48
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Janek Nowisz napisał(a):

    > Rzuć się linkiem, gdzie mogę coś więcej poczytać o tym, albo opowiedz o
    > swoich doświadczeniach.

    http://www.kartykredytowe.pl//bez_oplat.dhtml

    A doświadczenia? No cóż..takie sobie.

    Generalnie chwalę sobie tę opcję jak przelewy z kredytówki, ale drażnią
    mnie niesamowicie komunikaty w stylu "system bankowy nie odpowiedział w
    wymaganym czasie". Zdarzyło mi się tak już kilkanaście razy, więc nie jest
    to jakiś chwilowy problem

    Pisałem w tej sprawie przy pomocy tej wewnętrznej poczty, ale odpowiedzi
    jakich udzielają zwaliły mnie z nóg :)

    Najpierw mi poradzono bym zmienił przeglądarkę. Odparłem, że używam kilku i
    przy każdej tak się dzieje

    Potem mi kazano wkleić źródło strony z tym błędem. Wkleiłem. Podesłałem

    Potem zabrakło im już chyba pomysłów bo mi kazano zrobić zrzut ekranu i
    podesłać na helpdesk_malpa_cbbdowyciecia.pl

    Podesłałem. Cisza do dzisiaj a minął zdaje się miesiąc czy dwa :)))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 37. Data: 2004-12-19 01:13:43
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Janek Nowisz napisał(a):

> [...]

    Generalnie chwalę sobie tę opcję jak przelewy z kredytówki, ale drażnią
    mnie niesamowicie komunikaty w stylu "system bankowy nie odpowiedział w
    wymaganym czasie" podczas robienia przelewu. Zdarzyło mi się tak już

  • 38. Data: 2004-12-19 06:34:36
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    > Wiec Ty podaj termin, kiedy ty zapodasz sorry.
    > Bo wiesz - ja nie mowie, ze nie wprowadza takiej oplaty np za rok itp.
    > Wiec?

    Przypomnij se jak sciemniałeś z wprowadzeniem 50gr za przelew. Uderz się w
    piersi, a nie w stół.

  • 39. Data: 2004-12-19 09:53:57
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

> [...]
    > ilosc bezprowizyjnych wypłat z bankomatów, wprowadza opłatę za kartę albo
    > cos tym podobnego - zeby obniżyć koszty.

    mMakler??? a cóż to będzie takiego? czyżby biuro maklerskie w mBanku?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Ten kto ma odwagę sadzić samego siebie, staje się coraz lepszy."

  • 40. Data: 2004-12-19 10:40:13
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > mMakler??? a cóż to będzie takiego? czyżby biuro maklerskie w mBanku?

    Tak