  • 41. Data: 2004-12-19 10:45:24
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    napisał w wiadomości news:cq13jm$mai$1@news.onet.pl...
    >Z zapowiadanych - cash back w hiper i supermarketach. Pobieranie (duzej)
    >gotowki w BRE i MultiBanku

    To kiedy wreszcie polaczenie mB i Multi?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 42. Data: 2004-12-19 11:34:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    andy_k <a...@a...org> wrote:
    > A dlaczego nie widac nigdzie wykresow przyrostu depozytow z okresu od
    > wprowadzenia oplat za przelewy do teraz. Mowilo sie wtedy, ze krzywa
    > jesli nie spadnie to przynajmniej bedzie sie wyraznie wolniej wznosic
    > przez jakis czas w porownaniu z okresem sprzed wprowadzenia oplat za
    > przelewy. No i co, brak tych wykresow zdaje sie sugerowac, ze cos
    > takiego moglo miec miejsce, stad tez bank nie chce tego publicznie
    > ujawniac?

    Wszedzie szukasz spisku? ;) I spadek depozytow lub utrzymanie ich na
    podobnym systemie o czyms zlym by swiadczylo?
    A szerzej to chciales spojrzec, czy ci sie nie chcialo? :D
    Od grudnia ubieglego roku wartosc depozytow ludnosci w polskich bankach
    zmalala o 4,5 mld zl do 187,94 mld zl. (to tak prawie 2,5%).
    Jak widzisz - wszedzie spadalo. W tym czasie w mBanku (i innych
    wirtualnych) utrzymywala sie na podobnym poziomie lub nawet rosla.

    Inna rzecz - jesli wliczysz kase z SFI to bedziesz mial juz inny obraz tych
    danych.

    A wszystkie sa co jakis czas publikowane w informacjach prasowych (do
    sprawdzenia na prnewsie np).

    No i rzecz najwazniejsza - mBankowi wcale nie zalezy teraz na tylko
    depozytach (i tutaj moje dywagacje), a na wzrosnie akcji kredytowej, liczby
    platnosci, aktywnosci w placaniu kartami itp.
    Zreszta teraz po wprowadzeniu eMAX+ z baza depozytowa nie powinno juz byc
    klopotow.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 43. Data: 2004-12-19 11:56:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kula <k...@K...pl> wrote:
    > Przypomnij se jak sciemniałeś z wprowadzeniem 50gr za przelew. Uderz
    > się w piersi, a nie w stół.

    Sciemnialem, ze nie wprowadza? Z tego co pamietam, to jako jeden z
    pierwszych tutaj pisalem, ze mBank szykuje sie do wprowadzenia jakis oplat
    (bardziej liczylem na oplaty za bankomaty). Ale moze wiesz lepiej, wiec
    popraw mnie, kiedy sciemnialem.
    Masz archiwum googla. Prosze Cie bardzo - jesli cos twierdzisz - mozesz to
    teraz spokojnie udowodnic.
    Chetnie uderze sie w piersi. Ja pamietam z tego okresu, ze bronilem
    wprowadzenie oplat w Lukasie. Czas apokalipsy koniec stycznia, poczatek
    lutego - udalo mi sie ominac ;)

    No i najwazniejsze. Jak na razie rakiem wycofujesz sie ze swoich
    deklaracji. Powtarzam jeszcze raz pytanie. Kiedy mBank chce wprowadzic
    oplate 1 zl za przelew.
    Twierdzisz, ze masz informacje z Banku. Zatem prosze - zweryfikujmy twoje
    rewelacje i sobie zapiszmy. Jesli tylko ci sie cos wydaje, tylko uslyszales
    gdzies cos od kogos (wcale nie jest niemozliwe, ze nie robili takiej
    projekcji finansowej na zasadzie - co sie stanie, gdy oplata za przelew
    wzrosnie do 1 zl - kazdy to powinien robic). - to mozesz teraz powiedziec.
    Ze np. masz niepotwierdzone informacje. Bardzo czekam zatem na te dwie
    rzeczy.
    Na linki/a googlowego i Twoja deklaracje co do ewentualnej daty (moze byc
    nawet jako kwartal roku ;)

    Ja sam moge stwierdzic, ze taka oplate wprowadza, jesli wczesniej
    podniesliby ja konkurenci. Srednia cena rynkowa patrzac po wiekszosci
    bankow to wlasnie blizej 50 groszy niz 1 zl. Wlasnie te 50 groszy nie
    zmienilo w sposob dramatyczny pozycji banku w stosunku do konkurencji.
    (chociaz to mBank dal zielone swiatlo do pobierania jakowys oplat za
    dotychczas bezplatne przelewy). I to jest wlanie teraz klucz do strategii
    mBanku w stosunku do oferty. Ma byc ponizej (czesto znacznie) sredniej ceny
    rynkowej. Chyba, ze projekt da zarobic w inny sposob (patrz SFI).

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 44. Data: 2004-12-19 12:02:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <w...@n...com> wrote:
    > To kiedy wreszcie polaczenie mB i Multi?

    Raczej blizsza wspolpraca ;) Jak program 1 TVP z 2ka :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 45. Data: 2004-12-19 13:58:54
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Generalnie chwalę sobie tę opcję jak przelewy z kredytówki, ale drażnią
    > mnie niesamowicie komunikaty w stylu "system bankowy nie odpowiedział w
    > wymaganym czasie" podczas robienia przelewu. Zdarzyło mi się tak już
    > kilkanaście razy, więc nie jest
    > to jakiś chwilowy problem

    A czy mimo tych przeszkód przelewy dochodziły?

    dziex

    siemka

  • 46. Data: 2004-12-19 13:59:58
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Tak

    a w multi też będzie? :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Roztropny czyni wszystko z rozwagą, a dureń ujawnia głupotę"

  • 47. Data: 2004-12-19 14:27:36
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > a w multi też będzie? :)

    Oczywiście :)

  • 48. Data: 2004-12-19 14:37:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Janek Nowisz napisał(a):

    > A czy mimo tych przeszkód przelewy dochodziły?

    Tak. Jeśli już system *odpowiedział* to bez problemu :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 49. Data: 2004-12-19 14:56:43
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Oczywiście :)

    jakieś terminy? A wprowadzenie akcji troche mnie dziwi, prędzej
    spodziewałem się forexa, była kiedyś nawet ankieta na ten temat, o
    inwestycje w rynek walutowy
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Bądź szybki jak wiatr, spokojny jak las, napastliwy i żarłoczny

  • 50. Data: 2004-12-19 14:59:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:
    > jakieś terminy? A wprowadzenie akcji troche mnie dziwi, prędzej
    > spodziewałem się forexa, była kiedyś nawet ankieta na ten temat, o
    > inwestycje w rynek walutowy

    Cos kolo polowy przyszlego roku chyba.

    Zadbaj o swoje pieniądze!