  • 1. Data: 2009-01-01 11:09:55
    Temat: Duża pożyczka hipoteczna
    Od: barek <s...@s...pl>

    Witam!
    Jakie będą koszty(prowizja i oprocentowanie) dla dużej pożyczki
    hipotecznej/rzędu 2-3 mln złotych?
    Oczywiście zakładając dobre zabezpieczenie nieruchomością.

    Bartek

  • 2. Data: 2009-01-01 13:57:46
    Temat: Re: Duża pożyczka hipoteczna
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    Witam!
    > Jakie będą koszty(prowizja i oprocentowanie) dla dużej pożyczki
    > hipotecznej/rzędu 2-3 mln złotych?
    > Oczywiście zakładając dobre zabezpieczenie nieruchomością.

    Za malo danych podałeś.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-01 14:04:54
    Od: barek <s...@s...pl>

    kris pisze:
    > Witam!
    >
    > Za malo danych podałeś.

    Co jeszcze powinienem podać?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2009-01-01 14:09:50
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > Co jeszcze powinienem podać?

    Przeznaczenie, okres, dochody(zdolność), waluta/złotówki itp.
    Po prostu przybliz twoja sytuacje to postaramy sie pomóc.
    ,

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-01-01 14:38:13
    Od: barek <s...@s...pl>

    Przeznaczenie,
    złożone, ogólnie mówiąc ma to służyć restrukturyzacji i uporządkowaniu
    kilku działalności jakie prowadzimy; wchodzi w grę spłata/scalenie kilku
    kredytów, uporządkowanie własności i dofinansowanie firmy, przeniesienie
    do niej części działalności i jej rozwinięcie.
    Teraz jest jedna spółka zoo i działalność rolnicza plus DG kilku
    właścicieli - to się wszystko zazębia.
    Po restrukturyzacji pozostanie oddzielnie działalność rolnicza
    Cała działalność pozarolnicza trafi do spółki zoo/w tym też
    nieruchomości z tym związane.
    okres,
    maksimum 10-15 lat, ale bardzo prawdopodobne jest wcześniejsze spłacenie
    części lub nawet całości.
    dochody(zdolność),
    działalność rolnicza odo około 1.000.000,- przychodu rocznie
    DG obecnie około 30.000-50.000 obrotu miesięcznie przy ostrej dynamice.
    Spółka zoo na niewielkim plusie z obrotami kilku mln rocznie- po całej
    operacji 3-5 krotne zwiększenie jej obrotów w wyniku poczynionych
    inwestycji.
    Głównym zabezpieczeniem mogą być nieruchomości właśnie rolne o wartości
    przewyższającej kredyt, przychody z poszczególnych działalności.

    waluta/złotówki itp.

    Złotówki

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 6. Data: 2009-01-01 14:51:47
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    barek pisze:
    > Witam!
    > Jakie będą koszty(prowizja i oprocentowanie) dla dużej pożyczki
    > hipotecznej/rzędu 2-3 mln złotych?
    dla osoby prywatnej czy firmy?
    Przy takiej kwocie prowizja powinna być minimalna, między 0-1%.

  • 7. Data: 2009-01-01 14:58:20
    Od: barek <s...@s...pl>

    kris pisze:

    > Przeznaczenie, okres, dochody(zdolność), waluta/złotówki itp.
    > Po prostu przybliz twoja sytuacje to postaramy sie pomóc.
    > ,

    Dalej poszło na priv

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 8. Data: 2009-01-01 15:02:12
    Od: barek <s...@s...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > dla osoby prywatnej czy firmy?
    > Przy takiej kwocie prowizja powinna być minimalna, między 0-1%.
    Osoba fizyczna bierze to w związku z działalnością swoją i pod tym
    kontem, nie na konsumpcję, tylko żeby rozwinąć DG, którą się zajmuje już
    od dawna.
    Jakiego rzędu może być oprocentowanie w skali roku?
    Jak z wcześniejszą spłatą takiego kredytu-zakładając, że udzielony by
    został na np. 15 lat, a jest spłacany szybciej częściowo i/lub do końca
    przed tym terminem?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 9. Data: 2009-01-01 15:03:24
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Radek Wroclawski wrote:
    > dla osoby prywatnej czy firmy?
    > Przy takiej kwocie prowizja powinna być minimalna, między 0-1%.

    Ja bym obstawiał prowizję od 1% w górę raczej :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 10. Data: 2009-01-01 15:47:49
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    barek pisze:
    > Witam!
    > Jakie będą koszty(prowizja i oprocentowanie) dla dużej pożyczki
    > hipotecznej/rzędu 2-3 mln złotych?
    > Oczywiście zakładając dobre zabezpieczenie nieruchomością.

    Pytanie zasadnicze: jak się ma bieżąca wartość nieruchomości
    do kwoty kredytu?
    Czy ewentualny spadek jej wartości o 30-50% nadal pozwoli
    zabezpieczyć kredyt?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo