  • 1. Data: 2009-07-14 09:57:31
    Temat: Duży sukces byłego premiera
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Mam tę satysfakcję, że głosowałem na J.Buzka w wyborach do Parlamentu
    Europejskiego.
    Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w Polsce.

    http://fakty.interia.pl/raport/wybory-do-europarlame
    ntu/news/jerzy-buzek-przewodniczacym-pe,1338392

  • 2. Data: 2009-07-14 10:03:39
    Temat: Re: Duży sukces byłego premiera
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    >

    > http://fakty.interia.pl/raport/wybory-do-europarlame
    ntu/news/jerzy-buzek-przewodniczacym-pe,1338392

    Ale kiedy był Premierem Polski, to głosowałeś przeciwko niemu ?

  • 3. Data: 2009-07-14 10:16:14
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam tę satysfakcję, że głosowałem na J.Buzka w wyborach do Parlamentu
    > Europejskiego.
    > Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w
    > Polsce.

    Przecież ta funkcja nie daje żadnej faktycznej władzy, sukces to by był
    gdyby został komisarzem. Sukces to jest wcisnąć komuś takie stanowisko i
    jeszcze sprawić żeby uznane to było za sukces, o to jest prawdziwa sztuka.

  • 4. Data: 2009-07-14 11:08:20
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

[...]

    Naprawdę to nie jest sukces ???
    Wcisnęli mu na siłę, z łapanki i nie miał nic do powiedzenia ?
    No to chyba to jednak porażka byłego premiera. Już widać taki pechowy człowiek
    z niego :-)

  • 5. Data: 2009-07-14 11:12:49
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Fidelio wrote:

> [...]
    > jeszcze sprawić żeby uznane to było za sukces, o to jest prawdziwa sztuka.

    Brali najgorsze łachy z ulicy. Ciebie jednak pominęli.

  • 6. Data: 2009-07-14 11:30:29
    Temat: Re: Duży sukces byłego ubeka
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > Europejskiego.
    > Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w

    Spierdalaj ubolu z tym swoim bolkiem bis działającym pod trzema pseudonimami
    "Karol", "Docent", "Oris". To hańba dla Polski, ale jaka partia, tacy
    członkowie i elektorat, a PO, to ubecka partia w stu procentach.. (
    http://www.rp.pl/artykul/2,330995_Macierewicz_dla_tv
    _rp_pl__Sluzby_kreuja_polityke.html )
    . Dobrze tylko, że pozbyliśmy się tego ubeckiego śmiecia i darmozjada z
    Polski.

  • 7. Data: 2009-07-14 11:39:01
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze sprawić żeby uznane to było za sukces, o to jest prawdziwa sztuka.

    Naprawdę nie jest.
    To jest hańba, że parówa Kiszczaka o trzech pseudonimach "Karol", "Docent",
    "Oris", ma reprezentować Polskę.

  • 8. Data: 2009-07-14 11:48:58
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Znowu TW Debil zaśmieca forum.
    To nie jest forum dla frustratów i półgłówków jak ty. Spadaj stąd przygłupie !!!

  • 9. Data: 2009-07-14 11:59:37
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > Wcisnęli mu na siłę, z łapanki i nie miał nic do powiedzenia ?
    > No to chyba to jednak porażka byłego premiera. Już widać taki pechowy

    A tu chodzi o jego interes czy o nasz?

  • 10. Data: 2009-07-14 12:01:51
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Brali najgorsze łachy z ulicy. Ciebie jednak pominęli.

    Pominąć to należy Twoją wypowiedź, bo nie ma w niej krzty sensu.