  • 1. Data: 2002-09-26 10:21:33
    Temat: Działalnośc gospodarcza - z jakim bankiem najlepiej
    Od: o...@p...onet.pl

    Proszę o pomoc

    W najbliższych dniach muszę założyć konto firmowe, gdzie najlepiej???

    Dzięki
    Pozdrowienia dla grupy
    Obarek

  • 2. Data: 2002-09-26 12:13:09
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    Mam w mBanku i sobie chwalę. Na dzisiaj jedyna wada to nie możliwość
    wskazania dnia w którym ma być zrealizowany przelew na ZUS.

    Maras

  • 3. Data: 2002-09-26 12:33:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maras wrote:
    > Mam w mBanku i sobie chwalę. Na dzisiaj jedyna wada to nie możliwość
    > wskazania dnia w którym ma być zrealizowany przelew na ZUS.

    Ma byc ta mozliwosc przy najblizszej aktualizacji systemu w pazdzierniku.

  • 4. Data: 2002-09-26 12:48:20
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    > Ma byc ta mozliwosc przy najblizszej aktualizacji systemu w pazdzierniku.

    super, a już powątpiewałęm w ich rozsądek :-)