  • 1. Data: 2002-09-26 08:30:17
    Temat: zwiększenie kredytu w Citibanku
    Od: "dzej-dzej" <j...@e...pl>

    Witam Grupowiczów!

    Czy ktoś z Was skorzystał z oferty Citi na podwyższenie kredytu
    przy jednoczesnym obniżeniu oprocentowania?

    Wziąłem od nich 40tys w grudniu 2000 a w czerwcu br zaoferowali mi j.w.
    Dopożyczyłem więc ok 7000, oprocentowanie spadło mi o 3pkt
    Problem w tym że próbują mnie naciąć na koszty rzędu 2500zł.

    Walczę z nimi bo wiem że to co robią to absurd.
    Czy ktoś zetknął się z podobną sprawą?

    Pozdrowienia
    Jacek

  • 2. Data: 2002-09-26 08:34:40
    Temat: Re: zwiększenie kredytu w Citibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Walczę z nimi bo wiem że to co robią to absurd.
    > Czy ktoś zetknął się z podobną sprawą?

    Tak Arbiter Bankowy rozwiazywakl taa sprawe.
    Kobitka wziela wiekdszy kredyt/linie kredytowa, a oplate naliczyli jej nie
    od dodatkowej sumy ale od calosci.
    Kobita wygrala

  • 3. Data: 2002-09-26 08:47:30
    Od: "dzej-dzej" <j...@e...pl>

    > Tak Arbiter Bankowy rozwiazywakl taa sprawe.
    > Kobitka wziela wiekdszy kredyt/linie kredytowa, a oplate naliczyli jej nie
    > od dodatkowej sumy ale od calosci.
    > Kobita wygrala

    Ja też im zapowiedziałem, że sprawę oddam do arbitra albo do sądu.
    Póki co czekam jak załatwią moją reklamację.
    Najgorsze jest to, że kobieta w banku chyba widzi że źle zrobiła, jednak
    odsyła mnie do koleżanki z działu reklamacji, mimo mojej sugestii że
    'ładniej'
    by było gdyby bank sam przyznał się do błędu. Notabene odrzuciłem już
    2 aneksy do umowy i czekam na kolejny.

    Pozdrowienia
    Jacek