    From: "Kuba" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dzięki za pomoc, wiem już więcej !
    Date: 14 Aug 2003 16:36:37 +0200

    Dziękuje za zainteresowanie moim problemem, chyba zacznę odwiedzać częściej tę
    grupę :).
    Wysmarowałem pismo do SKOK-u, zobaczymy, poczekamy.
    A tak nawiasem mówiąc to chyba wiem gdzie jest cała sprawa!
    Przyjrzałem się dokładniej tym kredytom z wyciągu z BIK-u (teoretycznie
    czterem) i co widzę ? To właściwie są dwa kredyty tylko że zdublowane. Jeden
    mój spłacony raz występuje jeszcze z saldem kilkuset złotych (mimo że spłaciłem
    i od tego czasu minęło dobrze ponad miesiąc, no ale być może tak trafiłem
    niefartownie w okres aktualizacji, i drugi też mój TEN SAM kredyt z dużo
    większym saldem i datą salda rachunku 31.03.2003 !!! Ten kredyt jakby się
    zduplikował a aktualizacje późniejsze dotyczą już tylko pierwszego kredytu.
    Identyczna sytuacja jest z kredytem który żyrowałem, też jest zduplikowany i
    też figuruje dwa razy, raz w miarę normalnie (abstrahuję tu już że stan
    zaległości jest nieco nieświeży, na pewno nie sprzed miesiąca) a drugi raz jako
    klon i znów data salda rachunku 31.03.2003, kwota zaległości oczywiście dużo
    wyższa, mimo że data ostatniej aktualizacji jest czerwcowa.
    Coś mi się wydaję że SKOK coś mieszał w swoim systemie na przełomie marca i
    kwietnia. Ciekawę tylko czy to mój oddział i czy takich
    nieświadomych/poszkodowanych jest więcej ...
    A i jeszcze taka dywagacja, to straszne jak przeciętny człowiek jest bezbronny
    w takich sprawach. Przecież większość ludzi nie wie nawet że istnieje coś
    takiego jak BIK i można tam sprawdzić jakie to właściwie dane przekazują od nas
    banki czy instytucje bankowopodobne. A teraz jeszcze ten Krajowy Rejestr
    Długów, to dopiero będzie bajzel. Przecież tu muszą być jakieś mechanizmy
    weryfikacji przekazywanych danych!!!
    A ja? Cóż, pieniądze pożyczyłem od teściowej, co jak wiecie do przyjemności nie
    należy.
    Pzdr. Kuba