    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwne zachowanie KK Aliora.
    Date: Mon, 16 Nov 2009 14:11:32 +0100

    Płacę dziś kartą Aliora w spożywczaku, PIN ok, jedna próba bez pomyłki.
    Transakcja online. Drugi zakup w aptece, tez bez pomyłek i problemów, też
    online.
    Potem sklep obuwniczy. Podaję kartę, a pani po włożeniu do terminala
    informuje mnie, że mam ostania dozwoloną próbę użycia PINu. Potem karta
    będzie zablokowana. Tak wyświetlił terminal.
    Co za cholerstwo? Nie rozumiem. Przecież ostatnio nie miałem żadnych
    błędnych prób, wszystkie transakcje w porzadku.

    wiatrak