eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziwne zachowanie kk KISDziwne zachowanie kk KIS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Grzexs <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwne zachowanie kk KIS
    Date: Sun, 28 Jul 2013 17:35:33 +0200
    Organization: ~
    Lines: 15
    Message-ID: <kt3do7$v6e$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 037008200241.bialapodlaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1375025735 31950 37.8.200.241 (28 Jul 2013 15:35:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jul 2013 15:35:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594482
    [ ukryj nagłówki ]

    Od pewnego czasu moja kk KIS z OF dziwnie się zachowuje - przy
    płatnościach stykowych terminal zawsze żąda wpisania pinu 2 razy.
    Sprawdzane w różnych sklepach, na różnych terminalach różnych akłajerów.
    Na terminalu pojawia się żądanie pinu, wpisuje pin i... od razu pojawia
    się żądanie kolejne. Nic się w międzyczasie ani nie drukuje, ani nie
    wyświetla. Po ponownym wpisaniu pinu transakcja "przechodzi" bez
    problemów i jest prawidłowo księgowana. Konsultant OF przyznał, że nie
    wie, dlaczego tak się dzieje i wszystko zwalił na akłajerów i
    oprogramowanie terminali.

    Przy transakcjach zbliżeniowych wymagających pinu wszystko jest ok.

    Ki diabeł i czy da się coś z tym zrobić? Czy wymiana karty pomoże?
    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1