    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwne zasady ING BSK
    Date: 2 May 2003 10:49:12 +0200

    Witam,
    Wydaje mi się, że BSK ma najdziwniejsze zasady opłat...
    Mam teraz Taryfę0
    Jeżeli bym chciał wypłacić pieniądze, to mam do wyboru:
    przelew przez Internet za 2PLN,
    wypłata z bankomatu własnego za 0,5PLN - do 1000PLN na raz,
    do 5x1000 w ciągu jednego dnia,
    obce bankomaty 5PLN
    wypłata w kasie za 4 PLN, ale przy wypłatach pow. 5000 za darmo.
    Więc dla skąpców jest wyjście - wypłacam 5100 i zaraz po tym wpłacam np. 5000.
    Do dzisiaj jeszcze myślałem, że jest jeszcze jedno wyjście bezpłatne:
    OKO - konto oszczędnościowe, 1 wypłata lub przelew w miesiącu bezpłatne.
    Pani Infolinia powiedziała, że przelewy między własnymi rach. księgowane są od
    razu i są bezpłatne. Dzisiaj to przetestowałem: tylko pierwsza część okazała
    się prawdą, pojawiła się prowizja 1PLN...
    Ciekawe, czy jeszcze jakiś bank pobiera prowizję za przelew pomiędzy własnymi
    rachunkami (nie mówię tu o jakiś kredytach czy kasach mieszk.)

    Pozdr
    Hubbard