    From: Joachim <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Dziwny jest ten świat
    Date: Mon, 02 May 2011 13:18:31 +0200

    Czytam sobie newsy i widzę:

    "The dollar was buoyed against major currencies in Asian trading Monday
    following news that Osama Bin Laden was dead"

    "The dollar on Monday held its gains against other major currencies
    after news of the death of al-Qaida leader Osama Bin Laden"

    itp. itd.

    A ja się pytam: A kim do cholery jest ten Osama, że jego schwytanie i
    zabicie ma jakikolwiek wpływ na dolara USD? To finansista jakiś
    decydujący o stopach procentowych? Albo co? To przecież tylko jakiś
    pastuch siedzący w jakichś skałach 10 lat i chyba raczej mało grał na
    Forexie.

    No gdyby schwytali Bernanke to ja bym jeszcze zrozumiał - to by było
    wydarzenie powodujące wzrost dolara. Ale Osama?

    Zdziwiony
    Joachim