  • 1. Data: 2006-10-20 11:34:10
    Temat: Dziwny transakcja KK
    Od: "StudentMT16" <d...@p...onet.pl>

    Zakup dokonany w kraju, KK MC.
    Na wydruku rachunku i paragonie kasowym jest: 50 PLN.
    Na podglądzie internetowym jest: obciążenie karty 50,72 PLN.
    Czy jest tego jakieś wyjaśnienie?
    Gdzie składać ew. reklamację: w sklepie? w banku wystawcy karty?
    Może ma znaczenie że było to pierwsze użycie tej karty

  • 2. Data: 2006-10-20 11:49:43
    Temat: Re: Dziwny transakcja KK
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    StudentMT16 napisał(a):
> [...]
    > Gdzie składać ew. reklamację: w sklepie? w banku wystawcy karty?
    > Może ma znaczenie że było to pierwsze użycie tej karty

    poczekaj, az dostaniesz zestawienie transakcji, jezeli kwota operacji
    bedzie na nim wyzsza niz faktycznie zaplaciles to w ciagu 14 dni złóż
    reklamację

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-20 11:51:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "StudentMT16" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ehac7a$50m$2@news.prz.edu.pl...
> [...]
    > Gdzie składać ew. reklamację: w sklepie? w banku wystawcy karty?
    > Może ma znaczenie że było to pierwsze użycie tej karty

    Którego banku to karta?

    marekz

  • 4. Data: 2006-10-21 12:29:06
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

> [...]
    > Gdzie składać ew. reklamację: w sklepie? w banku wystawcy karty?
    > Może ma znaczenie że było to pierwsze użycie tej karty

    Zadzwon na infolinie banku i zapytaj sie. To chyba najprostsze
    i najrozsadniejsze co mozesz zrobic.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2006-10-23 13:23:40
    Od: "StudentMT16" <d...@p...onet.pl>

    > Którego banku to karta?

    Millennium.

  • 6. Data: 2006-10-23 13:25:03
    Od: "StudentMT16" <d...@p...onet.pl>

    > Zadzwon na infolinie banku i zapytaj sie. To chyba najprostsze
    > i najrozsadniejsze co mozesz zrobic.

    Tak zrobiem ale nie potrafitego wyja> Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-10-23 13:28:15
    Od: "StudentMT16" <d...@p...onet.pl>

    > Zadzwon na infolinie banku i zapytaj sie. To chyba najprostsze
    > i najrozsadniejsze co mozesz zrobic.

    Tak zrobiłem ale nie potrafią tego wyjaśnić.
    Sorry za poprzedni nieudany post.

  • 8. Data: 2006-10-25 17:35:46
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "StudentMT16" napisał w wiadomości

    > Tak zrobiłem ale nie potrafią tego wyjaśnić.

    To skladaj reklamacje. Niech sie oni nad tym mecza. Im szybciej zlozysz
    reklamacje tym lepiej.

    Pozdrawiam
    Marcin