    From: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dzwoni Getin
    Date: Mon, 16 Jul 2012 13:13:29 +0200

    Założyłem niedawno w GO lokatę na 7,5% na 2 miesiące.
    Dzisiaj zadzwoniła Pani, proponując mi przerzucenie tych pieniędzy na
    "lepiej oprocentowane konto oszczędnościowe".
    Niestety przez telefon nie chciała powiedzieć nic dokładniej, tylko
    nakłaniała do umówienia się na spotkanie w placówce gdzie konsultant ma
    wszystko wyjaśnić. Twierdzi że ww. oferty nie ma na stronie, ani nie może mi
    wysłać nic na maila.
    Wie ktoś może o co chodzi?
    Nie bardzo miałem ochotę wybierać się do banku, więc ją zbyłem do przyszłego
    tygodnia.
    Trochę mi to wszystko śmierdzi jakimś kolejnym IKE, IKZE czy jak to tam się
    jeszcze nazywa.