  • 1. Data: 2012-07-16 13:13:29
    Temat: Dzwoni Getin
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Założyłem niedawno w GO lokatę na 7,5% na 2 miesiące.
    Dzisiaj zadzwoniła Pani, proponując mi przerzucenie tych pieniędzy na
    "lepiej oprocentowane konto oszczędnościowe".
    Niestety przez telefon nie chciała powiedzieć nic dokładniej, tylko
    nakłaniała do umówienia się na spotkanie w placówce gdzie konsultant ma
    wszystko wyjaśnić. Twierdzi że ww. oferty nie ma na stronie, ani nie może mi
    wysłać nic na maila.
    Wie ktoś może o co chodzi?
    Nie bardzo miałem ochotę wybierać się do banku, więc ją zbyłem do przyszłego
    tygodnia.
    Trochę mi to wszystko śmierdzi jakimś kolejnym IKE, IKZE czy jak to tam się
    jeszcze nazywa.

  • 2. Data: 2012-07-16 14:58:57
    Temat: Re: Dzwoni Getin
    Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    blast <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> napisał(a):

    > Wie ktoś może o co chodzi?

    Czytaj uważniej grupę. To jest IKE z obowiązkowym złodziejskim Planem Systematycznego

    Okradania. I to nie jest żadne 9%, chyba, że dobijasz do 60tki.

  • 3. Data: 2012-07-16 23:03:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czytaj uważniej grupę. To jest IKE z obowiązkowym złodziejskim Planem
    Systematycznego
    > Okradania. I to nie jest żadne 9%, chyba, że dobijasz do 60tki.

    9% (brutto, żeby była jasność) dostaniesz jak spełnisz warunki ustawowe:
    1. wpłaty w pięciu dowolnych latach,
    2. osiągnięcie wieku 60 lat,

    limit na IKE w bieżącym roku to 10.578 zł (3 średnie krajowe)

    jeżeli ww. nie masz zamiaru spełniać to dostaniesz 5,90% netto
    (kapitalizacja roczna) przy założeniu, że będziesz odkładał w PSO po
    min. 200 zł/m-c

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-07-17 10:22:35
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Użytkownik " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ju136g$jmi$1@inews.gazeta.pl...

    > Czytaj uważniej grupę. To jest IKE z obowiązkowym złodziejskim Planem
    > Systematycznego
    > Okradania. I to nie jest żadne 9%, chyba, że dobijasz do 60tki.

    OK. Dzięki na info.
    Oszczędzę sobie wizyty w banku :)

  • 5. Data: 2012-07-17 12:20:54
    Temat: Mailuje Getin [Re: Dzwoni Getin]
    Od: m <m...@g...com>

    Lekko offtopicznie.

    Mailuje do mnie Getin (konkretnie OpenFinance) że w związku z wygasającą
    lokatą, chciałby się ze mną skontaktować, ale jakoś nie może się do mnie
    dodzwonić i prosi o numer telefonu na który można sie skontaktować.

    A nie może sie dodzwonić, bo mam zablokowaną możliwość dodzwonienia się
    bez prezentacji numeru. O czym mówi stosowny komunikat, kiedy ktoś się
    próbuje do mnie dodzwonić.

    No i zastanawiam się, czy

    a) ten kto mailuje jest głupi pytając się o to jak może się skontaktować
    (skoro odpowiedź słyszał),

    b) czy też ktoś (automat?) wybiera mu ten numer a on dostaje tylko
    informacje "udało się/nie udało się dodzwonić" ?

    p. m.

  • 6. Data: 2012-07-17 12:44:41
    Temat: Przysyła umowę Getin [Re: Mailuje Getin]
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-17 12:20, m pisze:
    > Lekko offtopicznie.
    Również.
    Getin przysyła umowę otwarcia rachunku kurierem. "Pan podpisze tu 3
    razy, potem tu i tu". "Ale ja nie zamawiałem karty kredytowej".
    "Aaaaaaaa ... no to niech pan tu 3 razy nie podpisuje".
    Getin przysyła aneks do umowy otwarcia rachunku kurierem. "Pan podpisze
    tu 3 razy, potem tu i tu". "Ale ja nie zamawiałem karty kredytowej".
    "Aaaaaaaa ... no to niech pan tu 3 razy nie podpisuje".
    Ten "3 razy" podpis to wniosek o wydanie karty kredytowej (z akceptacją
    jakichś tam regulaminów) władowany gdzieś w środek formularza :->

    Maciek

  • 7. Data: 2012-07-17 19:49:18
    Temat: Re: Mailuje Getin [Re: Dzwoni Getin]
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-17 12:20, m pisze:
> [...]
    >
    > b) czy też ktoś (automat?) wybiera mu ten numer a on dostaje tylko
    > informacje "udało się/nie udało się dodzwonić" ?

    Stawiam na b) i chciałem dodać, że powinieneś się cieszyć bo forma
    całkiem ładna. Mi mbank już kilka razy pisał w mailu, że mam wyłączyć
    ACRa i dać im znać to wtedy łaskawie zadzwonią ;)

  • 8. Data: 2012-07-18 22:21:09
    Od: c...@g...com

    www.wrobieni.org - poczytaj wszystkiego się dowiesz :-)