  • 11. Data: 2009-10-15 13:27:35
    Temat: Re: Dzwoni ołpen do kjoncy ...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ATZ Rzeszow" news:hb758b$sia$1@inews.gazeta.pl

    > login jest na szczescie taki sam jak do lokat

    No to co stoi na przeszkodzie aby hasło było takie samo jak do lokat?

    PS.
    Ewidentnie w OF miał miejsce desant pracowników z Getina :D LOL. ;)

  • 12. Data: 2009-10-15 13:34:57
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > 8 cyfr czy 8 znaków?

    cyfr czyli naprostsze 12345678 :)

    w lokatach moga byc litery i to jest lekko porabane...

    GP

  • 13. Data: 2009-10-17 08:25:06
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >i proponuje mu KK.
    > Na oświadczenie, trzeba było wyrazić zgodę na sprawdzenie, w BIK i
    > MIGBR.
    >
    > Mają załatwić sprawę w ciągu +- 1,5 tyg. Zobaczymy.

    gdy do mnie ktos dzwoni z propozycja KK spuszczam na drzewo ile mozna miec
    KK i po co ?
    Pamietac o kazdej splacie, pilnowac przelewow, testowac dodatki do kart?
    Mam az 3 KK i z jednej spokojnie moglbym zrezygnowac, kiedys mialem wiecej
    KK i po kolei rezygnowalem z KK np. BZWBK czy mbanku. Chyba tylko pasjonaci
    plastikow potrzebuja 10 i wiecej kart, dla mnie wystarczylaby jedna a dobra,
    szkoda ze nie ma takiej co spelni wszystkie moje wymagania (dobre kursy za
    granica, łagodne traktowanie 1-2 dniowe spoznienie w splacie, znizki w
    sklepach czy dodatkowe punkty lojalnosciowe, wysoki limit, brak opłat) wiec
    musze miec co najmniej 2 nad czym ubolewam.

  • 14. Data: 2009-10-17 08:36:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "sensei" <n...@n...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87oco9q8j4.fsf@alfa.kjonca...

    > gdy do mnie ktos dzwoni z propozycja KK spuszczam na drzewo ile mozna
    > miec KK i po co ?

    Do klaserka :) A myślisz, że po co?
    Poza tym, ponieważ Citi zepsuł BP, a na aliorową czy polbankową nie mam
    szans, to zaczynam testować.
    KJ

    --
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 15. Data: 2009-10-17 09:03:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-15 13:39, paranoix wrote:

    > Jak ja powiedziałem że chcę zielony, to Pan powiedział że jest
    > najładniejszy i też by taki wybrał (w sensie kolor)
    >
    > Ciekawe czy gdybym wybrał różowy, też bym otrzymał taką pochwałę :)

    Tak. Ja wybrałem srebrną i Pan pochwalił :-)

    Chyba, że to był Inny Pan :-)))

    witrak()

  • 16. Data: 2009-10-17 09:08:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-15 12:20, Valdi.Pavlack wrote:
    > "ATZ Rzeszow" news:hb6srr$ohs$1@inews.gazeta.pl

    > Pewnie niektórych pracowników z Getina zatrudnili w OF i już widać tego
    > efekty ;)

    Obawiam się, że tak: zamówiłem kartę dodatkową dla żony i czekam już
    przeszło dwa tygodnie. Już nawet (w środę) przyszedł pin, a karta
    dotąd nie (ale ma być doręczona we wtorek). A historia z kurierem -
    materiał na dobrą anegdotkę :-)

    witrak()

  • 17. Data: 2009-10-17 09:30:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sensei pisze:
> [...]
    > spoznienie w splacie, znizki w sklepach czy dodatkowe punkty
    > lojalnosciowe, wysoki limit, brak opłat) wiec musze miec co najmniej 2

    Też ewoluowałem w kierunku jednej KK niestety życie pokazało, że
    potrzebne są co najmniej dwie, zwłaszcza jak ta jedna nie chce działać
    (co zresztą niekoniecznie musi być winą danej karty, bo problem może
    mieć bank, albo VISA/MC).

    O ile jednak sensowną KK znalazłem (Alior) o tyle drugiej już nie jestem
    w stanie. Chciałbym jakąś fajną VISA ale nie widzę takiej na horyzoncie.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-10-17 09:31:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Do klaserka :) A myślisz, że po co?
    > Poza tym, ponieważ Citi zepsuł BP, a na aliorową czy polbankową nie mam
    > szans, to zaczynam testować.

    Dlaczego nie masz szans na KK Alior ?

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-10-17 10:15:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Dlaczego nie masz szans na KK Alior ?

    Bo nie mam UoPNCN i nie jestem specjalną grupą (lekarze,prawnicy,etc).
    A z papierami do byle KK (już) nie chce mi się latać.
    KJ

    --
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.

  • 20. Data: 2009-10-17 10:40:34
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    >
    > O ile jednak sensowną KK znalazłem (Alior) o tyle drugiej już nie jestem w
    > stanie. Chciałbym jakąś fajną VISA ale nie widzę takiej na horyzoncie.

    dla mnie optymalnym ukladem jest Citi (na polske) i Polbank (za granicą)
    obie mam za darmo.