  • Data: 2012-07-05 21:46:50
    Temat: Dzwonię z banku...
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzwoni bank:
    - Nazywam się..., dzwonię z..., mam dla Pana super-ofertę, ale muszę
    zweryfikować Pańską tożsamość, w tym celu zadam kilka pytań.
    - Nie odpowiem na żadne pytanie.
    - No to nie wysłucha Pan naszej oferty...
    - O jaka szkoda...
    i tak dalej, i tym podobnie.

    Dlaczego durne banki nie rozumieją, że nie każdy ma ochotę być przepytywanym
    na okoliczność daty urodzenia, PESELu czy nazwiska panieńskiego matki...

    Durne banki, wprowadźcie wreszcie taki sam mechanizm uwierzytelniania
    ludzi, do których dzwonicie, jak w sytuacji, gdy to człowiek się do was
    loguje. Nadaliście klientom identyfikatory i każecie je sobie podawać np.
    przy logowaniu, oczekując podania hasła, które znane jest tylko klientowi.

    Dajcie każdemu możliwość ustanowienia hasła i odzewu. Wtedy jak bank będzie
    dzwonić do mnie, to poda ustalone przeze mnie hasło. A ja na znane mi hasło
    odpowiem odzewem, znanym bankowi. No i już klient jest uwierzytelniony, bez
    konieczności podawania tych ohydnych danych osobowych.

    Dlaczego banki nie wprowadzają takiego pomysłu?