  • 1. Data: 2009-11-12 18:42:48
    Temat: EB - RO vs lokata 7d ?
    Od: SQLwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com>

    Czy ja dobrze widzę, czy mnie zaćmiło?
    RO - % = 5.05,
    L7d % = 4.70

    Jaki sens?

    --
    Pzdr. SQLwiel.

  • 2. Data: 2009-11-12 18:46:40
    Temat: Re: EB - RO vs lokata 7d ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hdhljc$pt$...@n...news.neostrada.pl..
    .
    > Czy ja dobrze widzę, czy mnie zaćmiło?
    > RO - % = 5.05,
    > L7d % = 4.70
    >
    > Jaki sens?

    Ochrona wyższych kwot przed podatkiem od dochodów kapitałowych?

  • 3. Data: 2009-11-12 20:29:59
    Od: orcio <o...@N...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    .

    > Ochrona wyższych kwot przed podatkiem od dochodów kapitałowych?

    tak to jest argument lepiej lokować na mniejszy procent wtedy łatwiej
    uciec przed belka ;) tylko teraz na RO można prawie 18000 ulokować a na
    7D = 2700, RO można mieć 15 czyli żeby lokować te same kwoty to trzeba
    założyć 100 lokat 7D

    orcio

  • 4. Data: 2009-11-12 21:08:57
    Od: "Kolarek" <v...@w...pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości

    > lepiej lokować na mniejszy procent wtedy łatwiej
    > uciec przed belka ;)
    > orcio

    Tzn.pewne uniknięcie belki przy lokacie 0,00... % :)))))
    Na czym polega ta "łatwość ucieczki" przy L7d % = 4.70 ??
    Oczywiście w relacji do
    RO - % = 5.05,
    L7d % = 4.70

  • 5. Data: 2009-11-12 21:45:00
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Kolarek pisze:
> [...]
    >
    > Tzn.pewne uniknięcie belki przy lokacie 0,00... % :)))))
    > Na czym polega ta "łatwość ucieczki" przy L7d % = 4.70 ??

    właśnie tez z tego polewam co MarekZ napisał, nie kumam w ogóle tej
    "łatwość ucieczki" jak wystarczy 15 RO zamiast 100 L7d żeby ta sama
    kwotę ulokować na lepszy procent.

    orcio

  • 6. Data: 2009-11-12 21:55:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "SQLwiel" <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> wrote in message
    Czy ja dobrze widzę, czy mnie zaćmiło?
    RO - % = 5.05,
    L7d % = 4.70

    Jaki sens?

    Nie upatruj sensu. Moze byc roznie. Generalnie chca zniechecic do zakladania
    lokat 7-dni. Moze zbyt duzo ludzie zakladali tych lokat i system sie
    zapyachal, bo kazdy dzielil na mniejsze kwoty, zeby ominac belke. Moze
    sprawdzili, ze wiekszosc kasy zamiast na KO lezala na wyzej oprocentowanych
    lokat. 7-dni, mozna roznie gdybac. Efekt ostatniej obnizki jest taki, ze
    wiekszosc poklikala i zakonczyla te lokaty 7-dni i chyba o to im chodzilo.

  • 7. Data: 2009-11-13 08:01:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 22:45:00 +0100, orcio napisał(a):

    > właśnie tez z tego polewam co MarekZ napisał, nie kumam w ogóle tej
    > "łatwość ucieczki" jak wystarczy 15 RO zamiast 100 L7d żeby ta sama
    > kwotę ulokować na lepszy procent.

    Niektórzy mogą mieć więcej kasy i RO im zabrakło ;).
    A tak swoją drogą to jak zakładałem konto w eurobanku to było tylko KO na
    dodatek lepiej oprocentowane niż wszystkie dostępne wtedy lokaty :).
    Tabela oprocentowania w Eurobanku czasami wyglada na nieprzemyślaną.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-11-13 11:20:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 22:55:04 +0100, Krzysztof napisał(a):
> [...]

    > lokat 7-dni. Moze zbyt duzo ludzie zakladali tych lokat i system sie
    > zapyachal, bo kazdy dzielil na mniejsze kwoty, zeby ominac belke. Moze

    Jak na mój gust to raczej zobaczyli że sporo osób pozakładało L7d zamiast
    RO... więc obniżyli oprocentowanie L7d :) Ile osób zauważy że spadło
    oprocentowanie? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944