  • 1. Data: 2009-12-20 16:05:53
    Temat: EB -- zminay, zmiany, zmiany...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    § 14 otrzymuje brzmienie:

    Za korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej pobierane
    są opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla danego Produktu.

    Czy ktoś wie, jakie zmiany przygotował EB?
    Jakie opłaty? Jakie haczyki? Jakie pułapki? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-12-20 16:09:02
    Temat: Re: EB -- zminay, zmiany, zmiany...
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-20 17:05, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >

    > Czy ktoś wie, jakie zmiany przygotował EB?
    > Jakie opłaty? Jakie haczyki? Jakie pułapki? :)

    Chodzi chyba o to, że wcześniej nie istniała Bankowość Elektroniczna,
    tylko osobno Bankowość Internetowa i Bankowość Telefoniczna. W tym
    regulaminie to scalili pod nazwą Bankowość Elektroniczna (zobacz sam
    początek wyciągu zmian), więc i reszta wymaga zmian.

  • 3. Data: 2009-12-20 16:22:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" hgli70$53q$...@n...onet.pl

> [...]
    > regulaminie to scalili pod nazwą Bankowość Elektroniczna (zobacz sam
    > początek wyciągu zmian), więc i reszta wymaga zmian.

    Czy za coś każą płacić?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-12-20 17:01:05
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    napisał w wiadomości news:hgli17$plt$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >

    > Czy ktoś wie, jakie zmiany przygotował EB?
    > Jakie opłaty? Jakie haczyki? Jakie pułapki? :)

    Ten zapis odwołuje się tylko do TOiP, a tam może stać np. 0zł opłaty za
    korzystanie...

  • 5. Data: 2009-12-20 19:55:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" hgll5l$km3$...@n...dialog.net.pl

    > Ten zapis odwołuje się tylko do TOiP, a tam może stać np. 0zł opłaty za
    korzystanie...

    Dlatego pytam -- EB wprowadził jakieś opłaty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-12-20 20:57:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-20 17:05, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >

    > Czy ktoś wie, jakie zmiany przygotował EB?
    > Jakie opłaty? Jakie haczyki? Jakie pułapki? :)

    W starym regulaminie ten paragraf brzmiał następująco:

    §14
    1. Za korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej pobierane są
    opłaty w ciężar rachunku Produktu wskazanego przez Klienta, zgodnie z
    Tabelą Opłat i Prowizji dla tego Produktu.
    2. W przypadku utrary przez Klienta prawa do korzystania ze wskazanego
    Produktu, Bank ma prawo obciążyć opłatami, o których mowa w ust. 1
    rachunek innego Produktu, do którego klient jest upoważniony.

    Więc zmiana jest kosmetyczna i spowodowała, że regulamin jest łatwiejszy
    do zrozumienia. Stara wersja nie uniemożliwiał im wprowadzenie opłat,
    więc nie wiem skąd twoja panika, zwłaszcza, że nigdzie nie napisali o
    nowym TOiP...

  • 7. Data: 2009-12-20 20:58:07
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-20 21:57, XYZ wrote:

> [...]
    > do zrozumienia. Stara wersja nie uniemożliwiał im wprowadzenie opłat,
    > więc nie wiem skąd twoja panika, zwłaszcza, że nigdzie nie napisali o
    Miałem na myśli TOiP dla pakietu online.

  • 8. Data: 2009-12-20 23:02:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" hgm33c$jmv$...@n...onet.pl

> [...]
    > więc nie wiem skąd twoja panika, zwłaszcza, że nigdzie nie napisali o nowym TOiP...

    Nie panikuję -- pytam jedynie, czy EB nie wmontował jakiegoś haczyka. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'