  • 1. Data: 2002-09-14 11:12:10
    Temat: EC/MC KK
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Poszukuje na rynku oferty kart kredytowej EC/MC:

    1/ bez wiazania sie jakimkolwiek z bankiem stalym rachunkiem, RORem czy
    czymkolwiek (z wyjatkiem rachunku samej karty (odpada sporo bankow)
    2/ rozliczanej przez (waluta lokalna)-EUR-PLN (a wiec citi odpada),
    3/ bank nie bedzie ode mnie wymagac Bog wie czego z wyjatkiem standardowych
    dokumentow o dochodach i zatrudnieniu (mam na mysli zabezpieczenie rachunku
    karty lokata, itp) - (PH PBK odpada - sprawdzilem)

    Czy jakis bank ma taka oferte na rynku? Odwiedzilem sporo miejsc w sieci i
    nie znalazlem. Zle szukalem?
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-09-14 11:17:10
    Temat: Re: EC/MC KK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy jakis bank ma taka oferte na rynku? Odwiedzilem sporo miejsc w sieci i
    > nie znalazlem. Zle szukalem?
    > Dzieki

    Zajrzyj jeszcze do ING BS, ale tam na razie dawali tylko nielicznym ;)
    A jesli i tam ci sie nie spodoba, to.... :D

  • 3. Data: 2002-09-14 11:18:32
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):

    > Zajrzyj jeszcze do ING BS, ale tam na razie dawali tylko nielicznym ;)
    > A jesli i tam ci sie nie spodoba, to.... :D

    ING BS oczekuje zalozenia konta, niestety. Nie mam na to ochoty.

  • 4. Data: 2002-09-14 11:29:36
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    rachunku
    > karty lokata, itp) - (PH PBK odpada - sprawdzilem)

    Jakis czas temu w BPHPBK wprowadzono mozliwosc zabezpieczenia karty lokata,
    moze jeszcze raz sprawdzisz

    gren

  • 5. Data: 2002-09-14 11:30:39
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Zastanawiam sie, dlaczego oferta bankow jest taka kusa? Kazdy bank wydaje
    Visy (choc typowych kredytowek nie ma wiele), a EC/MC - prawie nie ma na
    rynku.
    Moze ktos z Europay odpowie na to pytanie albo pracownicy bankow
    (niezainteresowanych EC/MC)?
    Pzdr

  • 6. Data: 2002-09-14 11:32:59
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    d...@p...onet.pl (Adam S.) napisał(a):

    > standardowych
    > rachunku
    >
    > Jakis czas temu w BPHPBK wprowadzono mozliwosc zabezpieczenia karty lokata,
    > moze jeszcze raz sprawdzisz

    Wlasnie tego nie chce - w innym miejscu mam korzystniejsze warunki:
    oprocentowanie i nie place za prowadzenie rachunku.
    Poza tym BPH zazadal ode mnie az 10000 PLN jako zabezpieczenie karty o
    limicie 4000PLN. To skandal!

  • 7. Data: 2002-09-14 12:31:28
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    standardowych
    > dokumentow o dochodach i zatrudnieniu (mam na mysli zabezpieczenie

    Pekao S.A. - wiem, ze nikt go nielubi ale karty wydaja calkiem sprawnie,
    maja nawet w ofercie Master Card - PARTNER (niezwiazany z ROR) -
    przynajmniej mieli w sierpniu jak zastanawialem sie nad wyborem karty.
    Wymagaja standartowe dokumenty, stale zatrudnienie lub blokada lokaty nic
    ponadtto, calkiem przyzwoite limity...
    pozdrawiam Pawel

  • 8. Data: 2002-09-14 12:41:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał

    > Poszukuje na rynku oferty kart kredytowej EC/MC:
    [...]
    > 2/ rozliczanej przez (waluta lokalna)-EUR-PLN (a wiec citi odpada),

    Z tym citi, to w sumie nie wiadomo ..., bo na wakacjach nia placilem i kursy
    byly calkiem korzystne. Dla przykladu w kantorze 4,12, a przy platnosci kk
    4,14 zl. Malo tego sprawdzalem kursy sprzedazy Euro w BHW i sie mniej wiecej
    zgadzalo tzn. kurs banku byl np. 4,1425, a karty 4,1418 zl. Byc moze
    wynikalo to z tego, ze kurs byl z dnia poprzedniego, w koncu citek nie
    podaje_daty_ksiegowania :(( Ale i tak IMO nie bylo to przeliczane przez USD,
    bo kurs wynosil w tym czasie ok. 4,25 zl, przy euro 4,14zl.
    Aha VC multi rozliczana w USD, wychodzila wtedy ok. 4,25-4,27 zl.
    Poza tym citek ma przejsc na euro, tylko nie wiadomo kiedy -podobno 3 m-ce-
    czyli cos akurat teraz ?; do konca roku ?

  • 9. Data: 2002-09-14 12:44:41
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Fajas <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > przynajmniej mieli w sierpniu jak zastanawialem sie nad wyborem karty.
    > Wymagaja standartowe dokumenty, stale zatrudnienie lub blokada lokaty nic

    Dzieki. PeKaO SA przerabialem. Mialem kiedys KK Partner. Niestety wygasla jej
    waznosc. Bank uparl sie, bym wznowiona odebral w oddziale w ktorym skladalem
    wniosek, a ja mieszkam w Trojmiescie (sic!).
    Zrezygnowalem wiec z niej w nadziei poszukania innej oferty dla normalnych
    ludzi, ktorzy nie musza brac dna wolnego na przejazd przez Polske po KK
    Partner. I to nie koniec bzdury. Konto - mimo uplywu ponad roku - nie jest
    zamkniete a bank nie oddal mi nadplaty. Nikt sie nie zainteresowal z CKC.
    Szukam wiec powanego banku dalej :((
    Tu uwaga ogolna, ktora nie tylko dotyczy bankow - mimo z coraz wiekszym
    trudem zdobywanych klientow, powiekszanych zyskow, utrzymywanych pozycji na
    rynku - obsluga takze w bankach wcale sie w moim odczuciu nie poprawia. Sa
    niezorientowane panienki, wystepuja podstawowe bledy w naliczaniu oplat,
    bledy w informacji, ktore decyduja o tym, ze klient moze sie zrazic.
    Tzw. kapitalizm zmienil troche tylko na poczatku lat 90 - panienki w
    okienkach sie staraly, towarow przybywalo, ludzie bywali zadowoleni. Teraz
    jakby wszystko przystopowalo, oferty bankow niewiele sie roznia od siebie
    (podobnie jest np. z propozycjami operatowo komorkowych). Atrakcyjne oferty
    dotycza nowych klientow, o starych sie zapomina a nawet gorzej traktuje......
    Takie mam odczucia, ktore budujawe mnie kontakty z kilkoma bankami.
    ..
    Pzdr

  • 10. Data: 2002-09-14 12:49:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Z tym citi, to w sumie nie wiadomo ...,

    AFAIK wiadomo ;) EURO->USD->PLN

    > bo na wakacjach nia placilem i kursy
    > byly calkiem korzystne.

    A to juz jest cos innego ;) SebMal jakis czas temu pisal o tym na Kartach.
    Hm... zapytam go czy pozwoli dorzucic ta wypowiedz do FAQ :).

    Maciej