    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: EU marnotrastwo v. RP marnotrastwo [Was: Co sie stanie jak wejdziemy do
    ERMu?]
    Date: Sun, 01 Mar 2009 16:39:29 +0100

    "Anatol" <c...@u...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Podane saldo rozliczeń uwględnia również te wpłaty.

    > No i widać to było w latach przed 2004.

    > Ta "autopromocja" to np. remonty tysięcy kilometrów dróg krajowych
    > zgodne z normamu UE, budowa autostrad i dróg ekspresowych na które
    > przed 2004 nie było kasy.
    > [...]

    Czy jesteś aż takim idiotą który nie potrafi zrozumieć albo takim
    fanatykiem który nie chce zrozumieć że twojemu przedpiścy chodzi o to
    że "urzędasy z Brukseli" przesyłają forsę *nie TYLKO na* "drogi"?

    Kwestią do dyskusji jest tylko czy "gnioty" zabierają parę procent
    funduszy (prawie norma dla normalnej a nie idealnej biurokracji)
    czy parędziesiąt procent godne "biurokracji do *wielkiej* dupy".

    Ja dotąd pamiętam z GW artykuły (dla mnie) "czystej Europropagandy"
    opisujące w ramach jakie (dla mnie) *potworne* "rzeczy nie warte
    publicznego wsparcia" potrafiła "dotować" UE. To były takie sprawy
    których dotowanie *z budżetu RP* pewnie by wywołało krzyki pod niebiosa
    o koszmarnym marnowaniu pieniędzy ("krwawicy") Polskich podatników.
    Różnica z forsą z UE to jeszcze szeroko rozpowszechnione podejście że
    "UE trzeba 'wyrwać' forsy ile się tylko da bo przepadnie, stracimy i
    będziemy dopłacać do tego UE" (w skrócie: "Nie dajmy się wycyckać UE").

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Bóg nigdy nie odmawia łaski wielkim ideom.