  • 1. Data: 2002-02-08 06:36:48
    Temat: EUROKONTOwww w PKO S.A.
    Od: "Ankus" <a...@p...onet.pl>

    Chciałem zalozyc sobie konto w PKO S.A. i kozystac z jego bankomatu ktory
    mam w poblizu. Z analizy wyszlo, ze najkorzystniejsze czyli najtansze bylo
    bu Eurokonto www. Po wypelnieniu ankiety w internecie i odczekaniu 10 dni
    dostalem telefon z banku, ze moge odebrac u nich token i karty. Na miejscu
    okazalo sie jednak, ze token owszem jest, karta tak samo, ala nie do
    bankomatu tylko identyfikacyjna. Pani z okienka poinformowała mnie, ze o
    karte do bankomatu moge zlozyc podanie po trzech miesiacach regularnych
    wplat (1000zl miesiecznie). W tym czasie, jak wynika z ich regulaminu moge
    pobierac pieniadze w bankowym okienku, ale prowizja od wyplacanej sumy
    wynosi az 5%!!!. Przeciez to kompletna paranoja. Czy Bank PKO S.A. ma juz
    tylu klientow, że w nosie ma nowych? W powyzszej sytuacji zrezygnowalem z
    zalozenia konta i niech sie martwia co zrobic z zamowionym tokenem.

  • 2. Data: 2002-02-08 08:34:05
    Temat: Re: EUROKONTOwww w PKO S.A.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Chyba cos nie tak.
    Karte maestro daja Ci od reki - debetowa - ale przychodzi ona poczta - wiec
    poczekaj!!!
    Za darmo wyplacasz w ich bankomatach + bezprowizyjnie placisz.
    Po 3 miesiacach to mozesz ubiegac sie o chargowa VC lub MC.
    Co do 5% od sunmy - chyba tez cos myslisz - bo ja nigdy jak mialem nic
    takiego nie placilem - moze wyplata z karty albo cos.. Skd wziales takie
    info?
    Ogolnie - nie rezygnuj tylko czekaj na karte maestro.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-08 09:00:08
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    wiec
    > poczekaj!!!
    > Ogolnie - nie rezygnuj tylko czekaj na karte maestro.

    Nieprawda. Od 1.01.02 zmienili przepisy, choc nie ma o tym informacji nawet
    na ich stronie internetowej. KARTE I OVERDRAFT mozna dostac dopiero po 3
    m-cach regularnych wplywow lub po dostarczeniu zaswiadczenia o zarobkach.
    Mnie tez to niestety spotkalo.
    Calusy.
    male

  • 4. Data: 2002-02-08 09:18:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > m-cach regularnych wplywow lub po dostarczeniu zaswiadczenia o zarobkach.

    Zwykla maestro??? Do wyplaty z bankomatow i placenia w sklepie do wysokosci
    salda???
    Nie wierze.

  • 5. Data: 2002-02-08 10:02:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Ankus" <a...@p...onet.pl> writes:

    > Chciałem zalozyc sobie konto w PKO S.A.

    Nie ma takiego banku.

    MJ

  • 6. Data: 2002-02-08 12:23:32
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    >W tym czasie, jak wynika z ich regulaminu moge
    > pobierac pieniadze w bankowym okienku, ale prowizja od wyplacanej sumy
    > wynosi az 5%!!!.

    Weź tę panią kopnij w kostke i niech się obudzi, albo się gdzieś indziej
    wyspać.
    A żeby ją dobić napisz reklamacje do dyrektora oddziału lub wewnętrzną
    pocztą do telepekao i zażądaj Maestro.
    Co za popierdzieleni ludzie tam pracują.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-02-08 18:35:43
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    malenka wrote:

> [...]
    > m-cach regularnych wplywow lub po dostarczeniu zaswiadczenia o zarobkach.

    Może ktoś to potwierdzić? Bo mnie, jako klienta Telepekao od 2 lat, nie
    chce się w to wierzyć...

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 8. Data: 2002-02-08 19:27:59
    Od: "Marcin" <i...@g...pl>

    Ja zakladalem konto na poczatku grudnia 2001. Po problemach z dokumnetami
    jakos udalo mi sie podpisac umowe. Poinformowano mnie ze karte Maestro
    dostane dopiero po 3 miesiacach stalych wplywow (min. 500 zl)

    Niestety nikt mi nie byl w stanie powiedzic czy wplata na koniec grudnia w
    styczniu i na poczatku lutego to bedzie 3 miesiace ... pani z hot-line
    stwierdzila ze to sa 2 miesiace... i zebym zlozyl wniosek i sie okaze czy
    przejdzie ;-)

    Czy karta Maestro jest w praktyce miedzynarodowa (Hiszpania, Grecja)... czy
    warto sobie jeszcze jakas vise dorobic ? Podobno byly kiedys jakies problemy
    z pinami w zagranicznych bankomatach (wymagaly 6 cyfr) - jak to jest w
    praktyce ?

    pozdrawiam!
    Marcin

  • 9. Data: 2002-02-09 00:49:50
    Od: "Maxcius" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pocztą do telepekao i zażądaj Maestro.
    > Co za popierdzieleni ludzie tam pracują.

    Czesciowo tak.
    A wiec od poczatku. Eurokonto WWW zakladalem w listopadzie. Wczesniej mialem
    w PKO S.A normalne Eurokontom"marmurkowe" przez lat kilka. Przy zakladaniu
    EuroWWW... dostalem tylko IKM-a , aby dostac Maestro trzeba jak tu wczesniej
    napisano miec u nich konto 3 m-ce lub przedstawic historie rachunku z
    poprzedniego banku.
    Ja wyslalem przez wewn. poczte numer r-ku z "marmurkowego" oddzialu z
    zapytaniem czy to wystarczy. Odpowiedz byla twierdzaca. Czekalem z
    uteskinieniem na Maestro tylko... 2.5 miesiaca!
    Podobno nie mogli uzyskac historii rachunku z mojego oddzialu w tym samym
    PKO (sic!) W tym czasie musialem dokonac kilku wyplat w kasie oddzialu.
    Wyplaty te sa BEZ PROWIZJI!!!.

    Maxcius

  • 10. Data: 2002-02-09 11:29:49
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Marcin wrote:

    > jakos udalo mi sie podpisac umowe. Poinformowano mnie ze karte Maestro
    > dostane dopiero po 3 miesiacach stalych wplywow (min. 500 zl)

    Dziwne. Chyba naprawdę mają za dużo klientów.

    Warto dorobić vise.