    From: "Maxcius" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROKONTOwww w PKO S.A.
    Date: Sat, 9 Feb 2002 01:49:50 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179007134.chello.pl

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a40fvi$ht$1@news.tpi.pl...

    > Weź tę panią kopnij w kostke i niech się obudzi, albo się gdzieś indziej
    > wyspać.
    > A żeby ją dobić napisz reklamacje do dyrektora oddziału lub wewnętrzną
    > pocztą do telepekao i zażądaj Maestro.
    > Co za popierdzieleni ludzie tam pracują.

    Czesciowo tak.
    A wiec od poczatku. Eurokonto WWW zakladalem w listopadzie. Wczesniej mialem
    w PKO S.A normalne Eurokontom"marmurkowe" przez lat kilka. Przy zakladaniu
    EuroWWW... dostalem tylko IKM-a , aby dostac Maestro trzeba jak tu wczesniej
    napisano miec u nich konto 3 m-ce lub przedstawic historie rachunku z
    poprzedniego banku.
    Ja wyslalem przez wewn. poczte numer r-ku z "marmurkowego" oddzialu z
    zapytaniem czy to wystarczy. Odpowiedz byla twierdzaca. Czekalem z
    uteskinieniem na Maestro tylko... 2.5 miesiaca!
    Podobno nie mogli uzyskac historii rachunku z mojego oddzialu w tym samym
    PKO (sic!) W tym czasie musialem dokonac kilku wyplat w kasie oddzialu.
    Wyplaty te sa BEZ PROWIZJI!!!.

    Maxcius