  • 1. Data: 2009-12-13 21:24:25
    Temat: EXCEL, efektywne lokowanie środków na lokacie
    Od: " rfeng" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    mam nastepujący problem. Posiadam pewną kwotę, którą chciałbym złożyć w
    banku na lokacie (oprocentowanie stałe).
    Problem polega na tym, że dla tejże kwoty np 10000zł, zadanego
    oprocentowania i czasu kapitalizacji przeważnie lepiej jest założyc kilka
    mniejszych lokat (w sumie na 10000zł), ponieważ podatek belki będzie
    mniejszy o np 1-2zł. Czy ktoś zna taki kalulator lub podpowie jak to zrobić
    w excelu, żeby rozwiązać ten problem?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-13 21:57:43
    Temat: Re: EXCEL, efektywne lokowanie środków na lokacie
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    http://kalkulatorlokat.pl/kalkulator_lokat.php

  • 3. Data: 2009-12-13 22:01:28
    Od: orcio <o...@N...pl>

    rfeng pisze:
> [...]
    > mniejszych lokat (w sumie na 10000zł), ponieważ podatek belki będzie
    > mniejszy o np 1-2zł. Czy ktoś zna taki kalulator lub podpowie jak to zrobić

    wzór na bezbelkowa lokatę:

    =2,49*365/(procenty/100*okres lokaty w dniach)

    więcej to mi się nie chce, bo też jestem leniwy.

    orcio

  • 4. Data: 2009-12-14 14:12:41
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    On 13 Gru, 22:24, " rfeng" <r...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > mniejszych lokat (w sumie na 10000zł), ponieważ podatek belki będzie
    > mniejszy o np 1-2zł. Czy ktoś zna taki kalulator lub podpowie jak to zrobić

    Załóż ROR w Eurobanku, a tam do 15 Kont Oszczednosciowych 5,05% z
    kapitalizacją dzienna. Tak na prawde to 10000zł bez podatku możesz
    trzymac na 1 KO, chyba ze lubisz bawic sie w polgrosikowanie to 14
    kont zasilasz kwota 36,14zł i dziennie na kazdym koncie przybywa ci 1
    grosik. W ten sposob 14 x 36,14zł = 505,96zł leży oprocentowane na
    blisko 10,1%, reszta 9500zł na 5,05%.