  • 1. Data: 2010-10-17 14:39:42
    Temat: Ekoexport-nc dla krówki
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Chciałem podziękować
    Od 19 sierpnia zarobiłem na Ekoexport po postach kroovki ponad 50%.
    Dzięki raz jeszcze :)
    Foti

  • 2. Data: 2010-10-17 14:52:54
    Temat: Re: Ekoexport-nc dla krówki
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Chciałem podziękować
    > Od 19 sierpnia zarobiłem na Ekoexport po postach kroovki ponad 50%.
    > Dzięki raz jeszcze :)

    Gratuluję - Kroovce oraz Foti-emu :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-10-17 15:04:25
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałem podziękować
    > Od 19 sierpnia zarobiłem na Ekoexport po postach kroovki ponad 50%.
    > Dzięki raz jeszcze :)

    Wielka sprawa, ale już sprzedałeś czy 3masz?
    Bo nie wiadomo czy zarobiłeś, czy "zarobiłeś".

  • 4. Data: 2010-10-17 16:23:37
    Od: k...@p...onet.pl

    ---------------

    to miłe-dziekuje za miłe słowa.
    Jesli moge cos dodac to chce przypomniec, ze jest taka WAŻNA ZASADA:

    ************* zasada nie ucinania zysków: ******************

    Co z niej wynika?
    W omawianym przypadku spolki EkoExport moja indywidualna uwaga:
    Jesli zrealizujesz zyski dopiero dokładnie za rok to wiem co mi napiszesz od
    dzisiaj za rok.

    ...wiem ze to budzi agresje ale napiszesz ze to juz wynosi 150%.

    Czy to realne? TAK. Uzasadnieniem jest to ze dopiero od III kwartału 2010
    społka spełnie wszelkie zasady dobrego i sprawdzonego i dogranego juz w ok 50%
    biznesu. Teraz te drugie 50% to wzrost marzy, to stałe profesjonalne dostawy
    surowca na nowych zasadach, to stałe odbieranie produktu a nawet sprzedawanie
    produktów firm np norweskich czy innych poprzez marke EEX, po ewentualnym
    korygowaniu jakosci bo tu zawsze jest 100% gwarqncja jakosci i ilosci i
    terminowosci.
    A co bedzie w 2012??

    Tez wiemy.
    Ano, co bedzie?

    Poniewaz instytucje, np finansowe obslugi klientow musza miec dywersyfikacje
    majatku to wejda do EEX a ten sadze zacznie nowa dzialalnosc biznesową. EEX
    przechodzi etapy jak zywa komorka. Odzywia sie, oddycha, wykonuje ruchy ale
    tez aby to bylo nasze zycie to sie rozmnaża. To bedzie ciekawy proces gdy baza
    w Bielsku bedzie kierowala spolka corka w ....nie moge teraz
    powiedziec....sorry...
    kroovka jeszcze nie u płota

    Morał opowiastki:

    "Zawsze stawiaj na sprawdzonego konia"...raczej kroovke.

  • 5. Data: 2010-10-18 10:46:39
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "walter" <w...@t...mars> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wielka sprawa, ale już sprzedałeś czy 3masz?
    > Bo nie wiadomo czy zarobiłeś, czy "zarobiłeś".

    Trzymam ale podnoszę cały czas stopy.
    Dla mnie wielka :)
    ALe zdaję sobie sprawę że tu sa i tacy dla któryc 50% to pikuś.
    Mnie to cieszy i jeszcze raz dzieki :)
    Foti

  • 6. Data: 2010-10-18 21:45:44
    Od: k...@p...onet.pl

    *)

    CNBC (??) mialo nadać pewien film w ramach serialu biznesowych reportarzy o
    tych spolkach ktore sa nadal nie odkryte. Wychodzi na to, że instytucje
    pozaNiusowe sa szybsze i nie bawią się w Oporne Gry Wirtualne, inwestujac raz
    45,13 zl a raz 721,34 zl ale budować chcą swoją markę pod rekę z godłem Eko Exportu.

    Wytężeone wysiłki - świetnie rozeznanego ogólnoświatowego biznesu - w niszy
    wokół mikrosfery, naturalnego wyrobu natury, wsparte teraz już uzasadniona praca
    na trzy zmiany dają WYNIKI. Poznamy najbliższe już wktótce, znowu z miłym
    zaskoczeniem, stale teraz do końca roku przypisanego Dziedzicowej i Bokunowej Pasji.

    Praca obecnie w spółce, przy spełnieniu właściwego wsparcia kapitałowego juz
    zaksiegowanych w spólce środków finansowych, bez kotwicy kredytów bankowych,
    poza świadomym luksusem dania dwu (??) bankom przyjemności obcowania z
    lukratywnymi technologiami, daje poczucie długotrwałego, wieloletniego
    efektownie polskiego rozwoju. To frajda najwyższej marki obserwować
    przełamywanie barier wschodu z zachodem w tworzeniu międzynarodowego
    globalnego-choć na niszową skale biznesu. Biznsu RODZINNEGO ale też umiejącego
    promować region błyskotliwych i zarazem skromnych mieszkańców Bielska Białej.

    Cena na jutro 6,70 PLN, a na koniec tygodnia ponad 7,00 nie jest z mojej strony
    żartem ale realną ocena stanu spółki.

    Wejście na rynek podstawowy nie zmieni NIC w podejsciu do biznesu ale jednak
    zmiani odbiór wyników tej zaprogramowanej w szczególach pracy , która imponuje
    nowoczesnoscia od Skandynawii, która wie co winno sie cenic aż po Stany, które
    nie miały dotąd szans zobaczyć podobny, szybki rozwój w dziedzinie wykorzystania
    NIBY-Odpadów z popiołów. Mądra, technologia mokrego eliminowania szkodliwych
    emisji z elektrowni w Rosji ale też w Chinach, sprzęgnięta obecnie z pomysłem i
    pomysłowością i rzetelnością i szacunkiem dla pracy paru ludzi z Bielska
    pozwoliła już stworzyć szereg wyrobów o termicznych walorach nieosiągalnych, w
    obecnej cenie, nigdy dotąd. Zasada zawracania czegoś co wydawało się być tylko
    odpadem do nowoczesnych wyrobów, ale też nowych sposobów realizowania naszych
    marzeń (to technologie osłon ceramicznych kosmicznych statków, czy bezpieczne
    szyby naftowe, czy niezatapialne żaglowce o trwałej ultralekkiej konstrukcji) to
    inżynieria materiałowa rodem z Bielska, rodem ze Ślaska.

    kroovka

    *) Materiał powyższy nie stanowi w żadnym stopniu sugestii nabywania akcji EEX
    ani też nie może być podstawą przyjęcia jakiejkolwiek długotrwałej strategii
    inwestycyjnej. Nie spełnia też wymogu właściwej dywersyfikacji; jedna spółka,
    nawet wydaje się "dobra" nie może stanowić wyłącznej "100%. bazy" dla modelu
    strategicznego biznesu.

  • 7. Data: 2010-10-26 10:44:30
    Od: k...@p...onet.pl

    Emisja filmu byla dla Kogo miala byc////?////

    - teraz emisja juz niepotrzebna i nie ma też czasu na myślenie BIRERNE o
    przyszłosci EkoExportu.

    Kasa nie lubi czekać, a rynek juz dzisiaj postanowił dyskontować to co za
    chwile nastapi.
    Nie po to były wczoraj komuniakaty by dalszy ciag byl daaaalekim
    ciagiem..teraz jest wyscig z czasem...

    Też EEX sie nie opóźnia z komunikatami-to cenne dla nas.

    Zatem dzisiaj nie koniec zmian na EEX

    kroovka

    A konie tygodnia to wyniki za pazdziernik-jak sadze-juz typowo rekordowe od
    czasu debiutu spólki!

    KroovkaExportowa

  • 8. Data: 2010-10-26 10:55:24
    Od: k...@p...onet.pl

    Poprawki jezykowe:-)

    > - teraz emisja filmu juz niepotrzebna i nie ma też czasu na myślenie BIERNE
    o przyszłości EkoExportu.

    za inne tez przepraszamecenas

  • 9. Data: 2010-10-26 11:51:10
    Od: k...@p...onet.pl

    Sporą frajde ma ten nowy Partner, chyba finansowy, EkoExportu skupujac po
    coraz wyższych cenach.

    Czemu to robia? Wiedza że warto, bo to widac od dawna. Progresja wyników w
    2011 bedzie rzedu 100-110%.

    Zatem punkt startu ma małe znaczenie. Poza tym metody zawładniecia MFŚ,
    Mikrosferowego Folwarku Światowego, już się uformowało. Stany oddały prymat do
    Bielska, podobnie ten duży koncern z ostatniego spotkania.

    Czeka nas rozbudowa instalacji-zapomnieliśmy o toczacych sie pracach
    wyprzedzajacych odnośnie systemu starowania komputeroweego. Systamu
    odpowiedniego nawet dla ilości rzędu 40 tys ton. To zaskoczenie?-dziwne - bo
    były takie informacje i tez wynikają z roztrzygnietego przetargu.

    Rozbudowa spółki na szczęscie jest kompatybilna z pozyskiawniem surowca i
    uczeniem odbiorców szanowania tego mikrosferowego produktu zaawansowanej
    technoilogii.

    Co nas może czekac?

    Do ok 3 listopada wejdziemy w cene 10 zlotych...wtedy na koniec 2011 bedzie 22
    zlote-czy to dużo?? Nie -to srednia wycena wg dzisiajszych danych. Ale te dane
    odnosnie marży są teraz płynne i o dziwo płyna pod prad i odbiorcy sie ciesza
    ze ten wzrost jest klasycznie biznesowy-czyli umiarkowany w czasie.

    Pora na sjestę.

    kroovka z funduszu???? :-) ładne to było pytanie ;-)