  • 1. Data: 2006-08-25 13:19:40
    Temat: Elixir w Pekao SA
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Byłem w banku twierdzą że II przychodząca jest o 14.00. Zadzwoniłem na
    infolinie pani mi powiedziała że I o 11.00, II o 15.00, III o 17.30

    sam juz nie wiem. Przegooglałem grupę to jeszcze inne godziny są

    pl

  • 2. Data: 2006-08-25 17:21:55
    Temat: Re: Elixir w Pekao SA
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Auguro"
> [...]
    > infolinie pani mi powiedziała że I o 11.00, II o 15.00, III o 17.30
    >
    > sam juz nie wiem. Przegooglałem grupę to jeszcze inne godziny są

    jeszcze w styczniu tego roku działała dawna strona Miernika
    odostępniona na:
    http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php

    niestety, ten adres juz tez nie dziala, a ciagle ktos o to pyta

    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-08-25 23:35:51
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał:
> [...]
    m_pl.php

    > niestety, ten adres juz tez nie dziala, a ciagle ktos o to pyta

    Nie działa, bo serwer wyzionął ducha. Pogadam z Miernikiem to może
    gdzieś umieści te tabele.

    K.