  • 1. Data: 2006-08-25 09:02:29
    Temat: Czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy z kk VISA?
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    mam pytanie o szansę i kierunek działania w celu odzyskania pieniędzy z
    transakcji przeprowadzonej kartą kredytową.

    Jest sobie firma, w której trzykrotnie robię zakupy. Firma znajduje się w
    USA. Pierwsze dwa razy bez żadnych problemów, dostaję wszystko co
    zamówiłem.

    Trzeci raz, nie dostaję nic. Mija pół roku, firma znika, ja tracę trochę $.

    Czy można się zwrócić w tej sprawie bezpośrednio do VISA? Mój bank odmawia
    pomocy.

    Przechodziliście coś podobnego?

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2006-08-25 10:09:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@a...com>

    Wozik <w...@s...pl> wrote:

    > Trzeci raz, nie dostaję nic. Mija pół roku, firma znika, ja tracę trochę $.

    > Czy można się zwrócić w tej sprawie bezpośrednio do VISA? Mój bank odmawia
    > pomocy.

    Jaki to bank?
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 3. Data: 2006-08-25 10:31:28
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@a...com> wrote in

    > Jaki to bank?

    Lukas.

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 4. Data: 2006-08-25 11:36:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wozik <w...@s...pl> writes:

> [...]
    > zamówiłem.
    >
    > Trzeci raz, nie dostaję nic. Mija pół roku, firma znika, ja tracę trochę $.

    Po pol roku? Slabo to wyglada raczej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-08-25 12:04:43
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote in

    > Po pol roku? Slabo to wyglada raczej.

    Gdyby nie było słabo, to bym tu nie pytał...

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 6. Data: 2006-08-25 12:35:21
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Po pol roku? Slabo to wyglada raczej.

    Myślisz? Przesyłka z USA potrafi iść parę miesięcy pod warunkiem, że nie ma
    problemów po drodze typu cło. Ja w tej chwili czekam już blisko 20 dni na
    przesyłkę z Anglii.

  • 7. Data: 2006-08-25 12:57:43
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Myślisz? Przesyłka z USA potrafi iść parę miesięcy pod warunkiem, że nie ma
    > problemów po drodze typu cło. Ja w tej chwili czekam już blisko 20 dni na
    > przesyłkę z Anglii.

    ale 20 dni do nie pol roku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-08-25 12:58:40
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > warunkiem, że nie ma
    > problemów po drodze typu cło. Ja w tej chwili czekam już blisko

    Do mnie zamowienia z USA dochodza najczesciej w czasie od 5 do 9
    dni od daty zakupu przez internet... W zasadzie nie przypominam
    sobia aby cos szlo dluzej niz 14 dni.

    marekz

  • 9. Data: 2006-08-25 16:15:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-25, MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Do mnie zamowienia z USA dochodza najczesciej w czasie od 5 do 9
    > dni od daty zakupu przez internet... W zasadzie nie przypominam

    Bo nie idą statkiem. Statkiem idą np. 6 tyg., aż zaczęłam już być
    trochę niemiła dla eBayowego sprzedawcy. A teraz właśnie mija już
    6 tydzień jak czekam na paczkę od siebie wysłaną ze Stanów i ani widu
    ani słychu. Zależało mi, żeby było wolno, żebym zdążyła wrócić, no ale
    nie tak długo...

    Renata

  • 10. Data: 2006-08-25 17:14:11
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> dnia 25 sie
    2006 napisał(a):

> [...]
    > Stanów i ani widu ani słychu. Zależało mi, żeby było wolno,
    > żebym zdążyła wrócić, no ale nie tak długo...

    Czy my ciągle rozmawiamy o bankach?

    --
    ___//] ____ Wozik: http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF