  • 131. Data: 2022-11-26 23:53:43
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Nov 2022 11:16:00 +0100, w <6381e760$0$468$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Znowu piszesz o mnie.
    >
    > Zobaczymy jak się mój folklor sprawdzi. (od 7 lat się jakoś sprawdza)

    Niestety, od 7 lat NIE sprawdza się.

    > PiS wygra kolejne wybory a europejscy urzędnicy znowu będą przyznawać
    > rację Polsce.

    Jawohl! Jak Grecji.

  • 132. Data: 2022-11-26 23:54:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Nov 2022 11:32:31 +0100, w <6381eb3f$0$451$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Twoje ograniczenie nie dostrzega że pis napędzał gospodarkę popytem
    > wewnętrznym. Jak na razie nie widać ARMAGEDONU. Efekt powinien być
    > widoczny już dawno

    I twoje ograniczenie nadal nie pozwala ci dostrzec jak to się kończy.
    Przecież wg twoje małego mózgu "to wszystko wojna".

  • 133. Data: 2022-11-27 01:37:38
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz? Udowodnij to.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > W którym kraju przy Rosji itp. inflacja przed wojną wynosiła 9%?

    Optymistycznie licząc.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 134. Data: 2022-11-27 22:43:34
    Temat: Re: Euro. kacyk Kaczyński nie może.
    Od: Marek <k...@o...pl>

    W dniu 2022-11-25 o 22:31, PiteR pisze:
    > in <news:tlm9qc$8t9$2@gioia.aioe.org>

    > żeby było poza kontrolą polskiego rządu.
    >
    > łatwiej rozbujać wielki tankowiec czy małą łódeczkę?
    >
    > W tej chwili trzeba część wypłaty w zł przeznaczoną
    > do odkładania zamieniać na euro czy franki bo jak w
    > Australii kot się zesra to wpływa to na złotego.

    Nigdy nie przyjmować EURO !
    https://www.youtube.com/watch?v=zfznqy1B8yg

  • 135. Data: 2022-11-27 23:13:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-11-27 o 22:43, Marek pisze:
> [...]

    Za to w Polsce piękny czarny osiołwek z ZOO we Wroclawiu nie zestrał się
    ale pięknie wytypował kto wygra na Mundialu. Z początku myślalam, że on
    sie tylko tak bawi, ale nie...wytrącił noskiem polską piłkę i sobie
    wyszedł z pomieszczenia. Podobno jego wybrali jako jasnowidza-eksperta
    :-) No i się sprawdziło. Podobno już nie pierwszy raz.

    > Nigdy nie przyjmować EURO !

    Znajoma we Francji Belgii powiedziała, że na tym Euro bardzo dużo
    straciła. Zarobki jej się zmniejszyły. U Nas to Euro pewnie zestawiliby
    ze złotówkami, a nie z Euro np. 4,50. za 1 euro.

    > https://www.youtube.com/watch?v=zfznqy1B8yg

    --
    animka

  • 136. Data: 2022-11-28 10:38:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 27 Nov 2022 22:43:34 +0100, w <6383da06$0$452$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marek <k...@o...pl> napisał(-a):

    > Nigdy nie przyjmować EURO !
    > https://www.youtube.com/watch?v=zfznqy1B8yg

    Po co wklejasz link do manipulacyjnych materiałów? Facet już błaźni się w
    pierwszej minucie.

  • 137. Data: 2022-11-28 10:39:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 27 Nov 2022 23:13:12 +0100, w <tm0nhk$qhk$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Znajoma we Francji Belgii powiedziała, że na tym Euro bardzo dużo
    > straciła. Zarobki jej się zmniejszyły.

    Tak powstają fakty i mity...

  • 138. Data: 2022-11-28 11:45:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 listopada 2022 o 23:15:19 UTC+1 Animka napisał(a):

> [...]
    > wyszedł z pomieszczenia. Podobno jego wybrali jako jasnowidza-eksperta
    > :-) No i się sprawdziło. Podobno już nie pierwszy raz.

    Niestety takie osiołki mamy w nbp :(
    A ktoś pamięta o baranku (ofiarnym), jak mu tam było, chrzanowski? Jak się ma? Siedzi
    czy nie?

    > Znajoma we Francji Belgii powiedziała, że na tym Euro bardzo dużo
    > straciła. Zarobki jej się zmniejszyły. U Nas to Euro pewnie zestawiliby
    > ze złotówkami, a nie z Euro np. 4,50. za 1 euro.

    No, a wiesz, że w Polsce przy wprowadzeniu złotówki (nowej) zarobki zmniejszyły się
    10 tysięcy razy???!!!jeden!!1!!!???

  • 139. Data: 2022-11-28 15:18:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Nov 2022 02:45:23 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > Niestety takie osiołki mamy w nbp :(
    > A ktoś pamięta o baranku (ofiarnym), jak mu tam było, chrzanowski? Jak się ma?
    Siedzi czy nie?

    Czy on taki baranek ... proces powinien ruszyc
    https://wyborcza.pl/7,75398,28193866,sad-nie-zajal-s
    ie-afera-korupcyjna-w-knf-marek-chrzanowski.html

    Trzy lata po "zamknieciu sledztwa" ?
    https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/afera-knf-marek-chrz
    anowski-z-aktem-oskarzenia-ra999046-4510876

    Ale jest drugi kozioł - Kwasniak. Ten pobity za Wołomin.
    Komus chyba mocno podpadl, bo go pozniej aresztowali ... ale sąd
    stanąl za nim

    https://www.money.pl/gospodarka/15-tys-zl-dla-bylego
    -szefa-knf-jest-wyrok-sadu-6641596481547136a.html

    J.

  • 140. Data: 2022-11-28 15:26:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Nov 2022 10:39:26 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Tak powstają fakty i mity...

    U Animki jak najbardziej ... ale w Niemczech podwyzki byly widoczne.
    Potem ponoc bywalo, ze sie zmniejszaly.

    Z Litwy czy Slowacji nie slychac takich glosow, ale tez trafili w
    kryzys 2008, to roznie na swiecie bywalo.
    Jak wczesniej Polacy jezdzili na Slowacje na narty, tak potem Słowacy
    odkryli, ze w Polsce podobnie dobrze i tanio.

    J.