  • 1. Data: 2010-10-27 07:23:44
    Temat: EuroBank nie wykonał zleconych przelewów
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Kolejny knot EuroBanku,
    nie wykonano dzisiaj rano
    przelewów zleconych.

  • 2. Data: 2010-10-27 07:38:57
    Temat: Re: EuroBank nie wykonał zleconych przelewów
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4cc7d384$0$20992$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kolejny knot EuroBanku,
    > nie wykonano dzisiaj rano
    > przelewów zleconych.
    Mają po prostu jakąś zwiechę z aktualizacją systemu. Mimo kilkukrotnego
    "przeklikania", wylogowania, powtórnego zalogowania, dalej mam ostatnie
    naliczenie odsetek 25-tego, a dzis mamy przecież 27-my.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-10-27 07:46:06
    Od: luc <b...@g...net>

    On 27 Paź, 09:38, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > "przeklikania", wylogowania, powtórnego zalogowania, dalej mam ostatnie
    > naliczenie odsetek 25-tego, a dzis mamy przecież 27-my.

    No właśnie, już chciałem pisać, a tu temat już gotowy. Odświeżanie nie
    działa, przelewy wiszą sobie w blokadach.

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2010-10-27 08:00:32
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

> [...]

    No właśnie, już chciałem pisać, a tu temat już gotowy. Odświeżanie nie
    działa, przelewy wiszą sobie w blokadach.

    u mnie z kolei odsetki są naliczone za 26-go

  • 5. Data: 2010-10-27 08:09:51
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Uzyskałem informację od info
    że mają opóźnienia w zczytywaniu danych.

  • 6. Data: 2010-10-27 08:47:08
    Temat: Re: EuroBank nie wykona? zleconych przelew?w
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 09:23, Bogdan pisze:
    > Kolejny knot EuroBanku,
    > nie wykonano dzisiaj rano
    > przelew?w zleconych.

    wg informacji z czata przelewy poszły, mają problem tylko zczytać dane,
    pracują nad tym

    --
    pozdrawiam
    Marcin