  • 1. Data: 2009-09-25 09:14:29
    Temat: Eurobank - KK z prezentem
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Witam
    dostalem dzisiaj sms z eurobanku informujacy o przyznaniu(?) karty visa
    gold bez dokumentowania zarobków, oferta wazna do 30.09. Jest jeszcze
    informacja o jakims prezencie.
    Wiadomo Wam cos o tym? Moze by mi sie chociaz prezent przydał :)

  • 2. Data: 2009-09-25 09:21:42
    Temat: Re: Eurobank - KK z prezentem
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@...necie> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacja o jakims prezencie.
    > Wiadomo Wam cos o tym? Moze by mi sie chociaz prezent przydał :)

    pare sekund temu tez dostalem takiego smsa i nawet limit podniesli o 1kpln w
    stosunku do koperty sprzed miesiaca...
    a prezent zapewne bon sodexho na 50pln (po roku jak nie zrezygnujesz to im
    oddasz owe 50pln bo podobnoż z opłaty rocznej nie zwalniaja)

    GP

  • 3. Data: 2009-09-25 09:27:27
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 11:21:42 +0200, ATZ Rzeszow napisał(a):

    > pare sekund temu tez dostalem takiego smsa i nawet limit podniesli o 1kpln w
    > stosunku do koperty sprzed miesiaca...

    a mi tylko pozyczke na 2 tys przyslali :)

    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-09-25 10:02:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 11:27:27 +0200, zly napisał(a):

    > a mi tylko pozyczke na 2 tys przyslali :)

    A mi nic, może dlatego, że wyłączyłem zgoda na przetwarzanie danych
    osobowych w celach marketingowych ;).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-09-25 17:22:21
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

> [...]
    > informacja o jakims prezencie.
    > Wiadomo Wam cos o tym? Moze by mi sie chociaz prezent przydał :)

    Tym prezentem jest pewnie nowa TOiP od 1.10, w której podniesiono opłaty z
    zerowych do 50zł za dodatkową i tyleż samo za główną w przypadku braku
    odpowiednich obrotów. Do tej pory teoretycznie opłaty też były, ale w ramach
    promocji zawieszone.

    Mam EB VG PC ;-)

  • 6. Data: 2009-09-25 20:45:22
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Wrz, 19:22, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

> [...]
    > odpowiednich obrotów. Do tej pory teoretycznie opłaty też były, ale w ramach

    Śmieszna jest ta nowa tabela: wypłata gotówki - 3% kwoty, ale jeśli w
    okresie rozliczeniowym były trzy transakcje bezgotówkowe - 2 złote..!

    W moim przypadku, jak będę potrzebował gotowizny, zarobi (?) Mennica
    Polska i jej automaty na stacjach metra, gdzie nawet najtańszy ulgowy
    bilet można kupic placąc kartą ;-)

  • 7. Data: 2009-09-25 21:16:58
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    Śmieszna jest ta nowa tabela: wypłata gotówki - 3% kwoty, ale jeśli w
    okresie rozliczeniowym były trzy transakcje bezgotówkowe - 2 złote..!

    A gdzie można znaleźć ta nową TOiP ?

  • 8. Data: 2009-09-26 13:06:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Wrz, 23:16, "Damian Niusy" <b...@i...pl> wrote:

    > A gdzie można znaleźć ta nową TOiP ?

    Jakieś fragmenty dostałem wraz z wyciągiem.