  • 1. Data: 2009-09-04 17:44:12
    Temat: Eurobank Token
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam u nich konto od 2 dni i jeszcze nie zdecydowałem się jaki token wybrać
    bo na razie nie zamierzałem robić przelewów za zewnątrz, ale zauważyłem że
    likwidacja lokaty wymaga już tokena więc teraz musze się zdecydować. i mam
    do was pytanie.

    Użytkowanie tokena w Eurobanku to koszt 2 zł, a idzie jakoś obliczyc koszt
    użytkowania Tokena GSM ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-04 17:45:11
    Temat: Re: Eurobank Token
    Od: "Ya" <...@...pl>

    > Użytkowanie tokena w Eurobanku to koszt 2 zł, a idzie jakoś obliczyc koszt
    użytkowania Tokena GSM
    > ?

    Bardzo prosto - 0 zł

  • 3. Data: 2009-09-04 17:53:05
    Od: Gr <g...@g...com>

    Damian_niusy pisze:
> [...]
    > do was pytanie.
    >
    > Użytkowanie tokena w Eurobanku to koszt 2 zł, a idzie jakoś obliczyc koszt

    Zamów token gsm, zdefiniuj zaufane przelewy i zrezygnuj z tokena.
    Generowanie tokenów przy logowaniu to pomyłka.

  • 4. Data: 2009-09-04 18:10:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Damian_niusy wrote:

    > Użytkowanie tokena w Eurobanku to koszt 2 zł, a idzie jakoś obliczyc
    > koszt użytkowania Tokena GSM ?

    Pomijając kilka groszy jednorzowo za ściągnięcie go na tefefon,
    opłata wynosi 0 zł.
    Token nie łączy się z bankiem, więc co miałoby kosztować?

  • 5. Data: 2009-09-04 18:10:34
    Od: "lokatybezbelki" <l...@g...pl>

    Witam,
    koszt 0 zł.
    Telefon z obsługą java.

    Pozdrawiam.
    -----------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 6. Data: 2009-09-04 18:23:42
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Pomijając kilka groszy jednorzowo za ściągnięcie go na tefefon,
    > opłata wynosi 0 zł.
    > Token nie łączy się z bankiem, więc co miałoby kosztować?

    OK nie wiedziałem jak to działa stąd pytanie. Gdzieś tutaj wyczytałem że
    komuś ściągnęło z komórki 15 zeta.

    Damian

  • 7. Data: 2009-09-04 18:26:26
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Damian_niusy pisze:
> [...]
    > do was pytanie.
    >
    > Użytkowanie tokena w Eurobanku to koszt 2 zł, a idzie jakoś obliczyc koszt

    Koszt tokena to koszt ściągnięcia danych z internetu zależy od taryfy
    Twojego operatora. Alternatywnie jeżeli jesteś zaawansowanym
    użytkownikiem technologii teleinformatycznych możesz po otrzymaniu linku
    do aplikacji (TokenGSM) ściągnąć ją na komputer a potem zainstalować na
    emulatorze bądź telefonie

    orcio

  • 8. Data: 2009-09-04 18:33:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > do was pytanie.
    >
    > Użytkowanie tokena w Eurobanku to koszt 2 zł, a idzie jakoś obliczyc koszt

    Do zerwania lokaty wymagany jest token, co zwiazane jest z prowizja za
    zerwanie. Normalnie lokate mozna zakonczyc przez zmiane -opcja-powrotu na
    konto.

  • 9. Data: 2009-09-04 18:52:30
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Do zerwania lokaty wymagany jest token, co zwiazane jest z prowizja za
    > zerwanie. Normalnie lokate mozna zakonczyc przez zmiane -opcja-powrotu na
    > konto.

    A takie buty tego nie doczytałem bo cholewka nie dostałem tabeli przy
    zakładaniu konta. Wielkie dzięki za zwrócenie na to uwagi.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-09-04 18:55:36
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Do zerwania lokaty wymagany jest token, co zwiazane jest z prowizja za
    > zerwanie. Normalnie lokate mozna zakonczyc przez zmiane -opcja-powrotu na
    > konto.

    A jeszcze pytanko do zrywania.
    Czyli nawet jak lokata jest na 7 dni i w dniu 1 odnowienia bym ja zerwał do
    opłata też będzie ?.
    A jak to będzie po drugim odnowieniu niby w 14 dniu ?

    Pozdrawiam
    Damian