  • 1. Data: 2010-05-31 12:06:51
    Temat: Eurobank a iPhone?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy dla posiadacza iPhone'a jedyną opcją korzystania z Eurobanku jest
    wycieczka do oddziału i zdefiniowanie tam przelewów jako zaufane?
    Z tego co widzę, token GSM jest wyłącznie w wersji dla javy - czyli nie
    działa pod iPhonem...

    Tak sobie rozważam czy nie warto przeskoczyć z winmobile na jabłko i
    właśnie kwestia eurobanku mnie nieco zastanowiła :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-05-31 12:23:23
    Temat: Re: Eurobank a iPhone?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 12:06:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > ą opcją korzystania z Eurobanku jest
    > wycieczka do oddziału i zdefiniowanie tam przelewów jako zaufane?
    > Z tego co widzę, token GSM jest wyłącznie w wersji dla javy - czyli nie
    > działa pod iPhonem...

    Tu ktoś miał podobny problem.
    http://przyszly-zysk.blogspot.com/2010/01/iphone-tok
    en-eurobanku-emulator.html

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-05-31 12:54:26
    Temat: [OT] Re: Eurobank a iPhone?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 May 2010 12:06:51 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > wycieczka do oddziału i zdefiniowanie tam przelewów jako zaufane? Z tego
    > co widzę, token GSM jest wyłącznie w wersji dla javy - czyli nie działa

    Co się zresztą wpisuje w ogólną politykę Apple.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 4. Data: 2010-05-31 13:58:50
    Temat: Re: [OT] Re: Eurobank a iPhone?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 12:54:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > Co się zresztą wpisuje w ogólną politykę Apple.

    No niestety. Ale faktem jest, że iphone po prostu jest wygodny w użyciu ;)
    Ze swoimi winmobile musiałbym dłuuuugo walczyć żeby uzyskać choćby część
    funkcjonalności dostępnej w zabawce Jobsa pod jednym palcem. Owszem, brak
    automapy czy właśnie javy jest bolesne - ale w ostateczności będzie po
    prostu drugi telefon na takie rzeczy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2010-05-31 14:12:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 May 2010 13:58:50 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Owszem, brak
    > automapy czy właśnie javy jest bolesne - ale w ostateczności będzie po
    > prostu drugi telefon na takie rzeczy...

    A później trzeci, bo będą jeszcze jakieś bajery... a później czwarty
    bo... ;-)

    Dałeś się omamić, chłopie!

  • 6. Data: 2010-05-31 16:39:32
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-05-31 14:06, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > wycieczka do oddziału i zdefiniowanie tam przelewów jako zaufane?
    > Z tego co widzę, token GSM jest wyłącznie w wersji dla javy - czyli nie

    Jest jeszcze płatny token sprzętowy.

  • 7. Data: 2010-05-31 17:08:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 May 2010 14:12:50 +0000, Olgierd napisał(a):

    > A później trzeci, bo będą jeszcze jakieś bajery... a później czwarty
    > bo... ;-)
    >
    > Dałeś się omamić, chłopie!

    Hmmm w tym wypadku chyba nie. Ot zrobi sobie po prostu darmowy "token
    sprzętowy".

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-06-01 07:51:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 May 2010 17:08:17 +0000, xbartx napisał(a):

    > Hmmm w tym wypadku chyba nie. Ot zrobi sobie po prostu darmowy "token
    > sprzętowy".

    Omamem nazywam pęd do sprzętu, który jest ewidentnie wybrakowany
    (przykład powyżej), ale znajduje nabywców, którzy mimo to go kupią.

  • 9. Data: 2010-06-01 08:11:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 07:51:58 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Omamem nazywam pęd do sprzętu, który jest ewidentnie wybrakowany
    > (przykład powyżej), ale znajduje nabywców, którzy mimo to go kupią.

    Hmmm czyli nokia jest jeszcze bardziej wybrakowana, bo na kilkudziesięciu
    jak nie więcej jej modelach nie zainstalujesz tokena gsm z eurobanku? Nie
    przesadzasz aby? Ja wiem, że ajfona można nie lubić za to i owo, jednak
    bez przesady.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-06-01 08:26:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 08:11:42 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > kilkudziesięciu jak nie więcej jej modelach nie zainstalujesz tokena gsm
    > z eurobanku? Nie przesadzasz aby? Ja wiem, że ajfona można nie lubić za

    Szczerze mówiąc to nie wiem czy można na Nokii coś tam zainstalować czy
    nie. Mam na myśli ogólne podejście Apple do tego co można a czego nie
    można.