  • 1. Data: 2009-10-09 10:54:15
    Temat: Eurobank - brak odsetek na ROR
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Przeglądam historię ROR i nie widzę kapitalizacji odsetek na RORze za
    wrzesień.
    W poprzednich miesiącach uznanie konta następowało zawsze ostatniego
    dnia miesiąca, czyli odsetki za sierpień pojawiały 31 sierpnia,
    odsetki za lipiec 31 lipca itp.
    Tymczasem za wrzesień odsetek brak.
    Zaglądam do Tabeli Oprocentowania - bez zmian: odsetki powinny być
    kapitalizowane na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.

    Czy ktoś z Was mógłby zerknąć na historię ROR w EB i sprawdzić czy
    odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?

  • 2. Data: 2009-10-09 11:11:01
    Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    Czy ktoś z Was mógłby zerknąć na historię ROR w EB i sprawdzić czy
    odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?

    Odsetki za wrzesień mam dopisane 30 września.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-10-09 13:47:58
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Paź, 13:11, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?
    >
    > Odsetki za wrzesień mam dopisane 30 września.

    Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze:
    naliczą odsetki.

  • 4. Data: 2009-10-09 14:15:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Oct 2009 06:47:58 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

    > Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze: naliczą
    > odsetki.

    A to czasem nie ten problem, że musisz wejść w rachunek i z niego wyjść i
    już voila się ukazuje ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-10-09 14:17:56
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Tomasz [Bubon] wrote:

    > Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze:
    > naliczą odsetki.

    Zadam moze trywialne pytanie - a jak przegladasz historie to nie masz np
    odznaczonej opcji
    "Prezentuj historię konta z uwzględnieniem operacji związanych z
    kapitalizacją odsetek" :-) ??

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-10-09 16:09:35
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Paź, 16:15, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A to czasem nie ten problem, że musisz wejść w rachunek i z niego wyjść i
    > już voila się ukazuje ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Wchodziłem i wychodziłem kilka razy.
    Ptaszek przy "Prezentuj historię konta z uwzględnieniem operacji
    związanych z kapitalizacją odsetek." postawiłem.
    Historię konta sprawdzałem na 2 różnych komputerach i przeglądarkach.

    Nawet filtrowanie po tekście z tytułu operacji za dany okres nie
    pomogło (pojawiły się odsetki ale tylko do 31 sierpnia - wrześniowe
    nie).

    Cuda, panowie, cuda...

  • 7. Data: 2009-10-09 16:27:19
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Tutaj zrzut z systemu Eurobanku
    http://pokazywarka.pl/bc4zga/

  • 8. Data: 2009-10-09 17:47:48
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Oct 9, 6:27 pm, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:
    > Tutaj zrzut z systemu Eurobankuhttp://pokazywarka.pl/bc4zga/

    Rozumiem, że coś tam leżało chociaż jeden dzień, aby mieć z czego te
    odsetki naliczyć ;)

    --
    xbartx