  • 11. Data: 2009-10-15 08:20:19
    Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W BPH musialem kiedys przeslac FILM pokazujacy co sie dzieje na koncie w
    > nocy, zeby przyznali mi wreszcie racje i wyjasnili, ze nie jestem idiota
    > tylko tak naprawde, to w nocy podstawiaja dane archiwalne (cos tak jak
    > widze obecnie w Eurobanku) i dlatego faktycznie nie mozna byc wtedy
    > pewnym ani salda, ani operacji z ostatniego dnia.

    he he w BPH to były jazdy: znikały lokaty, oprocentowanie drastycznie
    się zmieniało...normalne cuda ;-)

    natomiast w EB jakos spoko - bank mnie jeszcze niczym (prawie) nie zaskoczyl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-10-15 09:40:14
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-15 09:39, Robert Kois wrote:

    > Nie wiem jak wy to robicie. Wielokrotnie próbowałem uzyskać takie efekty i
    > nie wychodzi. 2-3x kliknięcie na produkty aktualizuje salda. Kwoty zawsze
    > się zgadzają, zwykle najpierw aktualizuje konto z którego się przelewa a
    > potem docelowe (czasami wygląda, że z jednego zniknęło a na drugim się nie
    > pojawiło, ale kwoty zawsze zgodne są). Nigdy nie trwało mi to więcej niż 5
    > minut.

    Też tak myślałem: co oni (na grupie) chcą ? przecież *wszystko*
    *zawsze* działa !
    Po czym wiara ma osłabła, kiedy pewnego dnia nie zrealizowało mi się
    zlecenie stałe z powodu braku środków, choć inne zlecenie stałe
    (wewnętrzne) załadowało potrzebne środki. I w dodatku zlecenie to
    nie poszło "wieczorną sesją" - nie wykonała się druga próba przy
    zamknięciu dnia, choć że *tak ma być* kiedyś mi objaśniano (z tego
    powodu Eneuel miał kiedyś dwa razy zrobiony przelew).
    Na razie czekam na objaśnienie...

    Teraz już wiem: normalnie wszystko działa, ale czasem nie działa i już.

    witrak()

  • 13. Data: 2009-10-15 10:13:32
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 11:40:14 +0200, witrak() napisał(a):

> [...]
    > zlecenie stałe z powodu braku środków, choć inne zlecenie stałe
    > (wewnętrzne) załadowało potrzebne środki.

    To akurat norma, zresztą ostrzegają, że środki masz mieć na koncie dzień
    przed przy zakładaniu zlecenia.

> [...]
    > zamknięciu dnia, choć że *tak ma być* kiedyś mi objaśniano (z tego
    > powodu Eneuel miał kiedyś dwa razy zrobiony przelew).

    A tu już nie wiem czy bank próbuje ponownie wykonać, jest gdzieś to
    zapisane? Teoretycznie mogą się tłumaczyć, że środków nie było dzień przed
    a to jest warunkiem zrealizowania zlecenia. Ja po nieudanym teście wolałem
    wykonać spłatę "ręcznie".

    > Na razie czekam na objaśnienie...

    Podziel się odpowiedzią którą otrzymasz.

    > Teraz już wiem: normalnie wszystko działa, ale czasem nie działa i już.

    Tak to jest wszędzie. No chyba, że normą jest, że nie działa ;).

    --
    Kojer