-
1. Data: 2009-10-14 11:27:09
Temat: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
Tutaj
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
_thread/thread/e5ac74740c26c61e/f8727895c11bce21?lnk
=gst&q=brak#f8727895c11bce21
pisałem o tym, że Eurobank nie naliczył mi odsetek za wrzesień na
RORze.
Dziś pociągnę ten wątek dalej ponieważ sytuacja robi się coraz
ciekawsza.
Złożyłem reklamacje pocztą wewnętrzną (z systemu transakcyjnego),
niedługo dostałem tą samą drogą odpowiedź, że reklamacja została
przekazana dalej i że mam czekać.
Dziś dzwoniła do mnie pani z infolinii i poinformowała mnie, że
kapitalizacja środków na koncie oszczędnościowym następuje codziennie.
Odpowiedziałem jej, że reklamacja dotyczyła braku _comiesięcznej_
kapitalizacji na RORze.
Trochę zbiło ją to z tropu ale kontynuowała swoje porady. Poprosiła
mnie, żebym zrobił screenshota ekranu i pocztą wewnętrzną - z systemu
transakcyjnego (sic!) przesłał do banku.
Odpowiedziałem, że w systemie nie ma możliwości dołączania
załączników. Pani odpowiedziała, że taka funkcja "powinna być" i żebym
dobrze poszukał. Dla grupowiczów nie zaznajomionych z interfejsem
Eurobanku: opcji nie ma i nigdy nie było.
Na sam koniec dodała, że gdyby jednak takiej opcji (dołączania
załączników) nie było, to żebym zrobił screenshota, wydrukował go i
zaniósł do placówki EB :)
Na razie do placówki EB jest mi nie po drodze, więc zgłosiłem
reklamację pocztą wewnętrzną jeszcze raz.
Jestem bardzo ciekawy kolejnego telefonu z Eurobanku.
-
2. Data: 2009-10-14 11:40:24
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
>Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
>news:72e03a33-daca-4c6c-b329-
> Poprosiła
>mnie, żebym zrobił screenshota ekranu i pocztą wewnętrzną - z systemu
>transakcyjnego (sic!) przesłał do banku.
Totalna bzdura. To oni nie mają podglądu do twojego roru :):):) Albo u nich
jest co innego niz u ciebie? Musiałeś rozmawiac z blondynką. I to z tleniona
blondynką.
wiatrak
.
-
3. Data: 2009-10-14 15:32:35
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: "eg" <e...@w...pl>
niestety poziom rozpatrywania reklamacji w eurobanku rzuca na ziemie,
tragedia, wiec uzbroj sie w cierpliwosci i to ze beda ci setki roznych bzdur
wciskac!
-
4. Data: 2009-10-14 20:02:16
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: RobertS <b...@x...pl>
tylko na co im screen?
chyba w swoim systemie powinni widziec historię Twojego rachunku...
--
pozdrawiam
RobertS
-
5. Data: 2009-10-14 21:25:21
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
RobertS pisze:
> tylko na co im screen?
>
> chyba w swoim systemie powinni widziec historię Twojego rachunku...
>
>
W BPH musialem kiedys przeslac FILM pokazujacy co sie dzieje na koncie w
nocy, zeby przyznali mi wreszcie racje i wyjasnili, ze nie jestem idiota
tylko tak naprawde, to w nocy podstawiaja dane archiwalne (cos tak jak
widze obecnie w Eurobanku) i dlatego faktycznie nie mozna byc wtedy
pewnym ani salda, ani operacji z ostatniego dnia.
-
6. Data: 2009-10-15 07:16:44
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: Pete <n...@n...com>
W dniu 14.10.09 22:02, RobertS pisze:
> tylko na co im screen?
>
> chyba w swoim systemie powinni widziec historię Twojego rachunku...
Przeciez w EB to norma, ze na ekranie nie widac tego co faktycznie jest
na rachunku (np. znany problem nieaktualnego salda na glownym ekranie)
Mi kilka dni temu przy przelewaniu z ROR na KO takie kwiatki pokazywal,
ze mi rece opadly.
Pisze z pamieci, ale mniej wiecej tak to wygladalo.
1. ROR Saldo 3000, Dostepne srodki: 3000
2. Przelew 1600 na KO
3. ROR Saldo 1400, Dostepne srodki: 1100 (!)
4 Przelew 1100 (bo wiecej nie pozwala) na KO
5. ROR Saldo 300, Dostepne srodki: -1200 (!!!)
Musialem sobie przerwe zrobic, zeby sie uspokoic i dac czas EB na
wyprostowanie sald.
Po jakiejs 1h bylo juz ok.
--
Pete
-
7. Data: 2009-10-15 07:27:01
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
> Po jakiejs 1h bylo juz ok.
>
Ja czekam już 15 dni na naliczenie odsetek i nic.
Ale za to dziś dostałem odpowiedź pocztą wewnętrzną na... cudzą
reklamację.
No ładnie.
-
8. Data: 2009-10-15 07:39:30
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Thu, 15 Oct 2009 09:16:44 +0200, Pete napisał(a):
> Przeciez w EB to norma, ze na ekranie nie widac tego co faktycznie jest
> na rachunku (np. znany problem nieaktualnego salda na glownym ekranie)
>
> Mi kilka dni temu przy przelewaniu z ROR na KO takie kwiatki pokazywal,
> ze mi rece opadly.
Nie wiem jak wy to robicie. Wielokrotnie próbowałem uzyskać takie efekty i
nie wychodzi. 2-3x kliknięcie na produkty aktualizuje salda. Kwoty zawsze
się zgadzają, zwykle najpierw aktualizuje konto z którego się przelewa a
potem docelowe (czasami wygląda, że z jednego zniknęło a na drugim się nie
pojawiło, ale kwoty zawsze zgodne są). Nigdy nie trwało mi to więcej niż 5
minut.
--
Kojer
-
9. Data: 2009-10-15 07:41:03
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: Pete <n...@n...com>
W dniu 15.10.09 09:39, Robert Kois pisze:
> Dnia Thu, 15 Oct 2009 09:16:44 +0200, Pete napisał(a):
>
>> Przeciez w EB to norma, ze na ekranie nie widac tego co faktycznie jest
>> na rachunku (np. znany problem nieaktualnego salda na glownym ekranie)
>>
>> Mi kilka dni temu przy przelewaniu z ROR na KO takie kwiatki pokazywal,
>> ze mi rece opadly.
>
> Nie wiem jak wy to robicie. Wielokrotnie próbowałem uzyskać takie efekty i
> nie wychodzi. 2-3x kliknięcie na produkty aktualizuje salda. Kwoty zawsze
> się zgadzają, zwykle najpierw aktualizuje konto z którego się przelewa a
> potem docelowe (czasami wygląda, że z jednego zniknęło a na drugim się nie
> pojawiło, ale kwoty zawsze zgodne są). Nigdy nie trwało mi to więcej niż 5
> minut.
>
Widzisz, i oni w EB te tak widz wszystko OK. I dlatego chca screenszoty.
--
Pete
-
10. Data: 2009-10-15 07:41:23
Temat: Re: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Thu, 15 Oct 2009 00:27:01 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] napisał(a):
>> Po jakiejs 1h bylo juz ok.
> Ja czekam już 15 dni na naliczenie odsetek i nic.
> Ale za to dziś dostałem odpowiedź pocztą wewnętrzną na... cudzą
> reklamację.
> No ładnie.
O zaczeli wewnętrzną pocztą odpowiadać. Postęp. Do tej pory dzwonili i jak
odmawiałem podawania danych autoryzacyjnych to odpowiedź przychodziła
zwykłą pocztą. Na dodatek nie na temat ;).
--
Kojer