  • 1. Data: 2012-05-21 17:58:06
    Temat: Eurobank - cuda...
    Od: maruda <m...@n...com>

    Taką wiadomość znalazłem w poczcie wewnętrznej. Zwróćcie uwagę na
    występujące tam dwie daty:

    Tytuł Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.
    Data i godzina 12-05-2012 13:04:46
    Autor eurobank
    Uwaga! Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.

    Konto obciążane xxxxxxxxxxxxxxxx

    Dane odbiorcy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Konto odbiorcy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ING Oddział w Katowicach
    TytułemR xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Domyślna kategoria transakcji-
    Typ zleceniajednorazowe
    Data ostatniej realizacji zlecenia 2011-11-15

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-05-22 18:17:53
    Temat: Re: Eurobank - cuda...
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    maruda <m...@n...com> wrote on 2012-05-21_17:58
> [...]
    >
    > Domyślna kategoria transakcji-
    > Typ zleceniajednorazowe
    > Data ostatniej realizacji zlecenia 2011-11-15

    Miałem trzy takie :-) Infolinka tłumaczyła, że mieli pewne
    trudności i dlatego...

    Fakt, że mieli.

    witrak()