  • 1. Data: 2004-11-16 20:03:09
    Temat: Eurobank i mobbing, czy może czarny PR...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2393273.html

    i wzorem Karola Ż. zapraszam do dyskusji, w której sam raczej nie będę
    uczestniczył ;-)

    PS 1.
    Karol, mam nadzieję, że w ramach retorsji nie wypiszesz mnie z mailingu?

    PS 2.
    Humorek dopisuje, bo właśnie naprawiłem córce łóżko.

    PS 3.
    Wszystkich, którzy poczuli się urażeni tym lub jakimkolwiek innym moim postem
    serdecznie przepraszam. W ramach przeprosin mogę naprawić jeszcze jakieś łóżko.

    Jacek

  • 2. Data: 2004-11-16 22:14:17
    Temat: Re: Eurobank i mobbing, czy może czarny PR...
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > postem
    > serdecznie przepraszam. W ramach przeprosin mogę naprawić jeszcze jakieś

    widzę że naprawdę masz dobry humorek :)
    co jeszcze naprawiasz ?

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 3. Data: 2004-11-16 22:36:11
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > widzę że naprawdę masz dobry humorek :)
    > co jeszcze naprawiasz ?

    Chyba się przymierzę do tego:
    http://info.onet.pl/1009989,11,item.html
    Byłaby to najdroższa rzecz, którą naprawiłem ;-)

    I żeby nie było wątpliwości (mimo tej szczeniackiej zaczepki): cenię to co
    robisz i ogólnie nic do Ciebie nie mam.
    A teraz już chyba pójdę spać.
    Skończyłem właśnie Zwał Sławomira Shutego i muszę się trochę podelektowć.
    A parę cytacików jest doprawdy wybornych i jak najbardziej nie NTG. Polecam.

    Dobranoc
    Jacek