  • 1. Data: 2004-11-16 20:34:59
    Temat: zabezpieczenie transakcji (przelewu) zagranicznej
    Od: p...@g...pl (p911)

    witam

    czy istnieje jakas mozliwosc zabezpieczenia transakcji (przelewu)
    zagranicznego? chodzi mi o cos w rodzaju escrow (wysylam pieniadze do
    depozytariusza, odbieram towar, potwierdzam, depozytariusz wysyla
    pieniadze do kontrahenta).

    z gory dziekuje za info
    pozdrawiam
    p911

  • 2. Data: 2004-11-19 20:25:08
    Od: p...@g...pl (p911)

    czy ktos moze zna odpowiedz na to pytanie?

  • 3. Data: 2004-11-19 20:56:57
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    p911 wrote:
    > czy ktos moze zna odpowiedz na to pytanie?

    Odpowiedź: akredytywa.
    Niestety pytania się tylko domyślam więc nie jestem pewien czy pasuje ;-)

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-11-20 16:08:56
    Od: p...@g...pl (p911)

    chodzi mi o zabezpieczenia transakcji (przelewu)
    zagranicznego (na wypadek gdyby dostawca nie wywiazal sie z umowy badz
    przeslal wadliwy towar)? na polskim allegro jest escrow (wysylam
    pieniadze do
    depozytariusza, odbieram towar, potwierdzam, depozytariusz wysyla
    pieniadze do kontrahenta). czy jest taka mozliwosc przy przelewach
    zagranicznych?

  • 5. Data: 2004-11-20 19:16:50
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Wrzuć do gugla podaną akredytywę po prostu.
    Cen nie znam ale obawiam się, że to jednak nieco
    kosztuje i dla małych transakcji nie ma większego sensu.

    Pix