    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...
    Date: Wed, 22 Jul 2009 02:48:03 +0200

    Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

    Tym razem Eurobank (dla równowagi?) nie realizuje zlecenia...

    W kwietniu zamiast jednego przelewu, poszły dwa, teraz pieniądze
    (ponad 1600 złotych) są nadal na koncie Eurobanku, choć na dzień
    wczorajszy ustawione było zlecenie przelewu (niespełna tysiąca
    złotych) raty kredytu samochodowego...

    Coś tu dodać lub ująć? Zlecenie ma nadal status ,,aktywne'',
    choć mamy 22 lipca, a powinno być zrealizowane 21 lipca.

    21-07-2009 FCE jednorazowe 977,22 PLN aktywne edytuj
    usuń

    -==-

    Przy okazji uaktywniła się kompromitacja Winzgroźnego:

    16-bitowy podsystem Windows

    Jeśli ktoś wie, o co chodzi, to dobrze, a jeśli nie wie, to trudno. :)
    Niemirowski i inni M$ MVP na pewno ;) wiedzą o co chodzi. :)
    Z Niemirowskim rozmawiałem kiedyś na ten temat.
    Z Palusińskim chyba też. :)

    A jak doszło do awarii WXP? :)
    Zabrakło miejsca na partycji z tymczasowością OE.
    Było ponad 13 GB, skopiowałem tam Brudnego Harrego (czy jak mu tam)
    z gazetki (około 7 GB) i znienacka na partycji zostało 0 wolnego miejsca. :)
    (efekt ,,lotnej'' kompresji)

    Na szczęście niczego nie utraciłem, poza czasem. :)
    (a w tym czasie poszło z wiatrem dzikie połączenie
    z netem -- post zapewne wyślę dopiero za kilka godzin,
    choć piszę go około godziny 02:48)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'