  • 1. Data: 2007-05-10 11:28:42
    Temat: Eurobank - infolinia
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    zawsze mieli tak niekompetentna obsade, czy maja teraz taki dolek personalny, bo
    ci lepsi powyjezdzali do Iralndii?

    Tak co 2-i telefon (na 4 wykonane w roznym casie) daje efekt w postaci mam
    nadieje, prawidlowej tym razem odpowiedzi. I to mimo przerw na konsulatacje z
    "kims tam" odpowiadaczy.

    Zawsze tak bylo?

  • 2. Data: 2007-05-10 19:21:51
    Temat: Re: Eurobank - infolinia
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > zawsze mieli tak niekompetentna obsade, czy maja teraz taki dolek personalny, bo
    > ci lepsi powyjezdzali do Iralndii?
    >
    > Zawsze tak bylo?

    "Prawie" zawsze. A jak wiadomo, prawie robi wielką różnicę ;)
    Przyzwyczaj się, że oni tam nie są żeby informować a żeby naganiać ochoczych
    emerytów po kredyty do placówek. Wszystko ponad to wymaga u nich niekończących
    się konsultacji albo użycia magicznego zwrotu "nie da się". Przetestowałem ich
    naprawdę wielokrotnie ;)
    A najlepsze jest to, że ich infolinia działa niczym osobny bank - co innego
    przez telefon, co innego w placówce, jeszcze co innego w innej placówce etc.

    PS. Ten powód z Irlandią to wcale nie taki nierealny...

    Pzdr. Parl Dro