-
1. Data: 2012-11-20 09:41:25
Temat: Eurobank leży
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
"trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
"są w drodze".
-
2. Data: 2012-11-20 09:45:11
Temat: Re: Eurobank leży
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Tue, 20 Nov 2012 09:41:25 +0100, Jarek Andrzejewski
<p...@g...com> wrote:
>"trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
>"są w drodze".
Q:czy prowadzący te prace podają termin ich zakończenia?
A:Niestety nie.
-
3. Data: 2012-11-20 14:01:54
Temat: Re: Eurobank leży
Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 09:41:27 UTC+1 użytkownik Jarek Andrzejewski
napisał:
> "trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
>
> "są w drodze".
Zmagając się bezskutecznie z systemem pomiędzy 6.00 a 8.00 telefonowałem o 8.00 do
COK. Prosili o cierpliwość bo podobno "trwa przetwarzanie danych".
Przedtem o 7.00 widząc niezrealizowane zlecenie wewnętrzne z RO i środki dostępne w
dalszym ciągu na tym rachunku, w miejsce tego zlecenia zadysponowałem identyczny
przelew wewnętrzny, który oczywiście stanął jako oczekujący i trwał tak kilka godzin.
Około 11.00 wykonało się wcześniejsze zlecenie, a na RO pojawiło się ujemne saldo
związane z późniejszą dyspozycją przelewu. Dwie godziny później saldo się wyzerowało,
natomiast w skrzynce mailowej pojawiła się informacja o niemożności wykonania
przelewu wewnętrznego. Ostatecznym efektem tego zamieszania był denerwujący brak
możliwości zrealizowania zamierzonego przelewu zewnętrznego pierwszą sesją.
Na chwilę obecną wszystko wygląda normalnie.
Notabene system EB jest bardzo toporny i często nie odświeża stanów rachunków co
niekiedy blokuje możliwość dalszych operacji. Najgorzej gdy są to pilne przelewy
zewnętrzne. Trzyma mnie jednak u nich bezpłatne okienko kasowe.
-
4. Data: 2012-11-20 14:09:17
Temat: Re: Eurobank leży
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 20 Lis, 14:01, Hakuna Matata <b...@o...pl> wrote:
>Dwie godziny później saldo się wyzerowało, natomiast w skrzynce mailowej pojawiła
się informacja o >niemożności wykonania przelewu wewnętrznego. Ostatecznym efektem
tego zamieszania był denerwujący brak >możliwości zrealizowania zamierzonego przelewu
zewnętrznego pierwszą sesją.
> Na chwilę obecną wszystko wygląda normalnie.
No coz. trzymam sie informacji widocznej przy zatwierdzaniu zlecenia i
dizen wczesniej ustawiam przelew z konta oszczednosciowego na ror.
> Notabene system EB jest bardzo toporny i często nie odświeża stanów rachunków co
niekiedy blokuje możliwość dalszych operacji. Najgorzej gdy są to pilne przelewy
zewnętrzne. Trzyma mnie jednak u nich bezpłatne okienko kasowe.
Da sie przezyc. Mi brakuje obecnie przegladania histori po
odbiorcach , do reszty sie przyzwyczailem.