    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Eurobank - nowa KK VG Perfect zamiast VG Premium Club
    Date: Sun, 21 Mar 2010 12:55:01 +0100

    Chyba jeszcze nikt nie doniosl.

    Dzis zalogowalem sie do syst. transakcyjnego Eurobanku i widze ze
    dolozyli mi nowa karte: Visa Gold Perfect.
    To zapewne migracja z kart VG Premium Club (obie sa widoczne), skoro
    wspolpraca z PC sie konczy.

    Karta w systemie niekatywna (do aktywacji), ma skopiowane wszystkie
    parametry starej (zadluzenie, aktualne transakcje, nr umowy, nr konta do
    splat itp).
    Poki co ze starej zniknely ilosci i wartosci transakcji do zwolnienia z
    oplaty - jest odnosnik zeby sprawdzic juz na nowej karcie, a na nowej te
    limity sa podane jak dla karty nie uzywanej (mam nadzieje ze zmigruja,
    bo na VGPC juz wyrobilem limity).

    Z opisow wynika ze nowa karta VG Perfect bedzie chipowa, limit
    zwolnienia 35 transakcji lub 6 tys PLN (wiec bardzo niskie jak na
    Golda). Termin waznosc + 3 lata od teraz. Nr karty sie zaczyna od 4455.
    Na razie nie ma sladu TOIP

    Ciekawe czy planuja jakas wartosc dodana na karcie (czyli jakis program
    partnerski lub zwrot za transakcje)?

    Przy okazji zuwazylem ze maja na stronie Visa Gold Home, z cashbackiem
    5% za zakupy w marketach budowlanych. Oferta ciekawa, choc spore
    wymagania na zwrot (bo trzeba miesiecznie wydac 1000zl, z czego min
    300zl w markecie budowlanym). Ale jesli ktos sie urzadza/buduje to
    spokojnie moze sprobowac z ta karta. Tylko limit niezbyt wysoki bo do 10
    tys, i nie widze czy jest jakies ograniczenie na kwote zwrotu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."