  • 11. Data: 2008-05-31 20:26:41
    Temat: Re: Eurobank podnosi oprocentowanie na RORze do 6,06%
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > A właśnie - w tych tekturkach w marketach też niby jest obsługa kasowa??
    > Rękę dałbym sobie obciąć, że jak Eurobank ruszał - nie było.

    W jednym marketowym jest wplatomat+ bankomat. Kasy nie ma. W drugim nie
    sprawdzalem, byc moze podobnie. W oddzialiku z kredytami hipotecznymi
    (otwarli taki u mnie rowniez) nie ma nic (ani kasy ani mechaniki) ale na
    tej samej ulicy 100 m dalej jest normalny oddzial z kasa.

  • 12. Data: 2008-06-01 11:13:06
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Aż sprawdzę.

    Sprawdziłem - COK twierdzi, że w moich placówkach jest prowadzona
    obsługa kasowa. Nie wiem dlaczego byłem przekonany, że takowej nie
    prowadzą :-)

    W każdym razie nadal uważam, że oddziały bez przynajmniej bankomatów to
    dość specyficzny pomysł.

  • 13. Data: 2008-06-01 16:25:15
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
> [...]
    > prowadzą :-)
    > W każdym razie nadal uważam, że oddziały bez przynajmniej bankomatów to
    w większości to placówki franczyzowe Eurobanku. A jak się tnie koszty i
    uruchamia placówki za poniżej 30kzł to trudno w tej sumie zmieścić
    bankomat, który kosztuje kilka razy więcej...