  • 1. Data: 2010-03-15 11:59:03
    Temat: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: xbartx <b...@h...net>

    To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,
    ale raczej w każdym banku jest tak, że po zleceniu przelewu idzie on
    najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
    szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-03-15 12:13:43
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 15, 12:59 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
    > szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

    No, porażka. Niby gwarancji nie ma, ale tak to działało od kiedy
    założyłem tam konto - czyli ponad rok.
    Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymyślą.

  • 3. Data: 2010-03-15 12:34:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Mar, 13:13, Bungiel <d...@g...com> wrote:

    > No, porażka. Niby gwarancji nie ma, ale tak to działało od kiedy
    > założyłem tam konto - czyli ponad rok.
    > Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymyślą.

    Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

    fajna ciekawostke zobaczylem w BGZ, chyba niedawnio dolozyli

    BGŻ dyspozycja do 12:00,
    przelew tego samego dnia bez opłat dyspozycja 12:00-15:30,
    przelew tego samego dnia 5 zł

  • 4. Data: 2010-03-15 13:25:29
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 15, 1:34 pm, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

    Domyślam się. Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
    opóźnień, bo skoro przez rok ich nie było (tzn. nie zauważyłem), to
    zakładam, że albo to nowy ficzer albo jakiś błąd.

  • 5. Data: 2010-03-15 13:49:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:
    > To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,

    no to jak nie ma, to o czym mowa.

    to tak jakby miec pretensje do listonosza, ze listy zawszye były rano, a
    dzisiaj juz południe i jeszcze go nie ma.

  • 6. Data: 2010-03-15 14:30:06
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

> [...]
    > najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
    > szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

    w weekend zlecilem przelew 200pln z eb do aliora i wlasnie dostalem
    powiadomienie, ze alior zaksiegowal, a wiec patrzac na rozpiske sesji
    wyglada, ze wyszlo pierwsza z eb i zaksiegowalo sie w drugiej w aliorze.
    wszystko gra.

  • 7. Data: 2010-03-15 15:08:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:30:06 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > powiadomienie, ze alior zaksiegowal, a wiec patrzac na rozpiske sesji
    > wyglada, ze wyszlo pierwsza z eb i zaksiegowalo sie w drugiej w aliorze.

    Jak to według Ciebie gra, skoro do tej pory, wychodziło I i przychodziło
    I sesją czyli w Aliorze pieniądze były jakoś chwilę po 11.00. Teraz są po
    15.20 i na III sesję już się nie załapią.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-03-15 15:32:59
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:08:06 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Jak to według Ciebie gra, skoro do tej pory, wychodziło I i przychodziło
    > I sesją czyli w Aliorze pieniądze były jakoś chwilę po 11.00. Teraz są po
    > 15.20 i na III sesję już się nie załapią.

    Tak z czystej ciekawości. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
    sztuczny obrót na koncie?

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2010-03-15 15:52:11
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Bungiel nadaje:
    > Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
    > opóźnień

    Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedziałek rano idą przelewy z
    piątku, soboty i niedzieli. W zwykły dzien powszedni.tylko z połowy dnia
    poprzedniego.

  • 10. Data: 2010-03-15 16:20:29
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-03-15 16:32, Robert Kois pisze:
    > Tak z czystej ciekawości. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
    > sztuczny obrót na koncie?

    Pewnie kombinuje zeby miec te 800zl wplywu.